Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5818
Назва: Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу
Інші назви: Моделирование деятельности аффилиейт маркетинга
Modeling of activities of affiliate marketing
Автори: Клепікова, О.А.
Сільвестрова, Ю.С.
Клепикова, О.А.
Сильвестрова, Ю.С.
Klepikova, O.
Silvestrovа, J.
Бібліографічний опис: Клепікова О. А. Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу / О. А. Клепікова, Ю. С. Сільвестрова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2016. – № 6. – С. 31-42.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: аффіліейт маркетинг
інтернет-маркетинг
інтернет реклама
імітаційна модель
імітаційні експерименти
аффилиейт маркетинг
интернет-маркетинг
интернет реклама
имитационная модель
имитационные эксперименты
affiliate (publisher) marketing
internet marketing
internet advertising
simulation model
experiments
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні засади, напрями та процес діяльності аффіліейт маркетингу. Проаналізовано переваги та недоліки, можливості планування маркетингових кампаній, технічні вимоги для ефективної роботи, можливі фінансові ризики. Розроблено імітаційну модель отримання прибутку від діяльності аффіліейт маркетинга, яка дозволяє оцінити ефективність та результативність роботи офферу (товару або послуги). Проаналізовано розподіл фінансових потоків фірми-аффіліейту, найбільш дохідні оффери. Проведено імітаційні експерименти, на основі яких надано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності аффіліейт фірми.
Исследованы основные принципы, направления и процесс деятельности аффилиейт маркетинга. Проанализированы преимущества и недостатки, возможности планирования маркетинговых кампаний, технические требования для эффективной работы, возможные финансовые риски. Была разработана имитационная модель получения прибыли от деятельности аффилиейт маркетинга, которая позволяет оценить эффективность и результативность работы оффера (товара или услуги). Проанализировано распределение финансовых потоков фирмы-аффилиейта, наиболее прибыльные оффера. Проведено имитационные эксперименты, на основе которых возможно предоставить рекомендации по повышению конкурентоспособности аффилиейт фирмы.
The basic principles and directions of the process affiliate marketing business have been explored. The advantages and disadvantages, possibilities of planning marketing campaigns, technical requirements for the effective operation and possible financial risks have been analyzed. The simulation model for receiving profit from marketing activities of affiliate marketing, which allows to evaluate the efficiency and effectiveness of offers (goods or services) has been developed. The distribution of financial flows, affiliate company, the most profitable offers have been researched. A simulation experiments, based on which it is possible to provide recommendations to improve the competitiveness of the company's affiliate have been done. It is also an experiment enables us to estimate the profitability of the offers based demand among consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5818
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу.pdf271,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.