Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/583
Назва: Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования
Інші назви: Integrated marketing communications of solar energy equipment market
Автори: Литовченко, И.Л.
Шкурупская, И.А.
Литовченко, І.Л.
Шкурупська, І.О.
Litovchenko, I.
Shkurupskaya, I.
Бібліографічний опис: Литовченко И. Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования / Л. И. Литовченко, И. А. Шкурупская // Маркетинг і менеджмент інновацій : науковий журнал / ред. С. Н. Ильяшенко; Сумськой держ. ун-т. – Суми : СумДУ, 2013. - № 4. - С.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сумськой державний університет
Ключові слова: интегрированные маркетинговые коммуникации
синергетический эффект
гелиотехника
социальная эффективность
коммуникационная эффективность
экономическая эффективность
интерактивность
інтегровані маркетингові комунікації
синергетичний ефект
геліотехніка
комунікаційна ефективність
економічна ефективність
соціальна ефективність
інтерактивність
integrated marketing communications
a synergistic effect
solar energy equipment
efficiency of communications
economic efficiency
social efficiency
interactivity
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена развитию понятия «интегрированные маркетинговые коммуникации», а также его адаптации к специфическому рынку гелиоэнергетического оборудования. Рассмотрены теоретические разработки зарубежных и отечественных ученых в области ИМК. Дано авторское определение понятия ИМК, предполагающее достижение синергетического эффекта. Изучены причины перехода современных предприятий к использованию ИМК в маркетинговой деятельности, а также определены тенденции их распространения. Выявлены факторы, влияющие на процесс формирования комплекса ИМК предприятия на рынке гелиоэнергетического оборудования. Стаття присвячена розвитку поняття «інтегровані маркетингові комунікації», а також його адаптації до специфічного ринку геліоенергетичного обладнання. Розглянуто теоретичні розробки зарубіжних і вітчизняних учених у галузі ІМК. Дано авторське визначення поняття ІМК, що припускає досягнення синергетичного ефекту. Вивчено причини переходу сучасних підприємств до використання ІМК в маркетинговій діяльності, а також визначено тенденції їх поширення. Виявлено фактори, що впливають на процес формування комплексу ІМК підприємства на ринку геліоенергетичного обладнання. Запропоновано перелік маркетингових заходів, що входять в ІМК для даного ринку. The article is devoted to the development of the concept of "integrated marketing communications", as well as its adaptation to a specific market of solar energy equipment. The theoretical development of foreign and domestic scholars in the field of IMC is considered. The aim of the article is to define the concept of "integrated marketing communications" and use them in the market of solar еnergy equipment in an information economy. The author's definition of the concept of IMC is given, including the achievement of synergies. The reasons for the transition to the use of modern enterprises IMC in marketing activities are explored, as well as the tendencies of their distribution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/583
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.