Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorШкурупская, И.А.-
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.contributor.authorShkurupskaya, I.-
dc.date.accessioned2013-11-17T15:57:33Z-
dc.date.available2013-11-17T15:57:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛитовченко И. Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования / Л. И. Литовченко, И. А. Шкурупская // Маркетинг і менеджмент інновацій : науковий журнал / ред. С. Н. Ильяшенко; Сумськой держ. ун-т. – Суми : СумДУ, 2013. - № 4. - С.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/583-
dc.description.abstractСтатья посвящена развитию понятия «интегрированные маркетинговые коммуникации», а также его адаптации к специфическому рынку гелиоэнергетического оборудования. Рассмотрены теоретические разработки зарубежных и отечественных ученых в области ИМК. Дано авторское определение понятия ИМК, предполагающее достижение синергетического эффекта. Изучены причины перехода современных предприятий к использованию ИМК в маркетинговой деятельности, а также определены тенденции их распространения. Выявлены факторы, влияющие на процесс формирования комплекса ИМК предприятия на рынке гелиоэнергетического оборудования. Стаття присвячена розвитку поняття «інтегровані маркетингові комунікації», а також його адаптації до специфічного ринку геліоенергетичного обладнання. Розглянуто теоретичні розробки зарубіжних і вітчизняних учених у галузі ІМК. Дано авторське визначення поняття ІМК, що припускає досягнення синергетичного ефекту. Вивчено причини переходу сучасних підприємств до використання ІМК в маркетинговій діяльності, а також визначено тенденції їх поширення. Виявлено фактори, що впливають на процес формування комплексу ІМК підприємства на ринку геліоенергетичного обладнання. Запропоновано перелік маркетингових заходів, що входять в ІМК для даного ринку. The article is devoted to the development of the concept of "integrated marketing communications", as well as its adaptation to a specific market of solar energy equipment. The theoretical development of foreign and domestic scholars in the field of IMC is considered. The aim of the article is to define the concept of "integrated marketing communications" and use them in the market of solar еnergy equipment in an information economy. The author's definition of the concept of IMC is given, including the achievement of synergies. The reasons for the transition to the use of modern enterprises IMC in marketing activities are explored, as well as the tendencies of their distribution.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherСумськой державний університетru_RU
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectсинергетический эффектru_RU
dc.subjectгелиотехникаru_RU
dc.subjectсоциальная эффективностьru_RU
dc.subjectкоммуникационная эффективностьru_RU
dc.subjectэкономическая эффективностьru_RU
dc.subjectинтерактивностьru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectсинергетичний ефектru_RU
dc.subjectгеліотехнікаru_RU
dc.subjectкомунікаційна ефективністьru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.subjectсоціальна ефективністьru_RU
dc.subjectінтерактивністьru_RU
dc.subjectintegrated marketing communicationsru_RU
dc.subjecta synergistic effectru_RU
dc.subjectsolar energy equipmentru_RU
dc.subjectefficiency of communicationsru_RU
dc.subjecteconomic efficiencyru_RU
dc.subjectsocial efficiencyru_RU
dc.subjectinteractivityru_RU
dc.titleИнтегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияru_RU
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications of solar energy equipment marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.