Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5842
Назва: Місце і роль іноземної мови у підготовці бакалаврів і магістрів з економіки
Інші назви: Место и роль иностранного языка в подготовке бакалавров и магистров по экономике
The place and role of the foreign language in the process of preparing bachelors and masters in economics
Автори: Ковальова, О.М.
Ковалева, Е.Н.
Kovalova, O.
Бібліографічний опис: Ковальова О. М. Місце і роль іноземної мови у підготовці бакалаврів і магістрів з економіки / О. М. Ковальова // Модернізація змісту вищої економічної освіти: проблеми та перспективи: матеріали науково-методичної конференції Одеського національного економічного університету. – 2016. – С. 64-66.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: кадровий потенціал
іноземна мова
бакалавр
магістр
міжнародне співробітництво
мотиваційний орієнтир
мовленнєва компетенція
кадровый потенциал
иностранный язык
бакалавр
магистр
международное сотрудничество
мотивационный ориентир
речевая компетенция
human resources
foreign language
bachelor
master
the international cooperation
motivational landmark
speech competence
Короткий огляд (реферат): У тезах визначена актуальність формування конкурентоспроможного спеціаліста, який володіє іноземною мовою в умовах трансформаційних процесів національної економіки. Визначені основні шляхи імплементації активного вивчення іноземної мови у навчальний процес. Запропоновано комплекс заходів щодо підвищення обізнаності студентів у даному питанні.
В тезисах подчеркнута актуальность формирования конкурентоспособного специалиста, который владеет иностранным языком в условиях трансформационных процессов национальной экономики. Определены основные пути имплементации активного изучения иностранного языка в учебный процесс. Предложен комплекс мероприятий относительно повышения осведомленности студентов в данном вопросе.
The thesis emphasizes the urgency of forming a competitive specialist who owns a foreign language in the context of the transformation processes of the national economy. The main ways of implementing active learning of a foreign language in the educational process are identified. The complex of measures is proposed to raise students' awareness in this question.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5842
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.