Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:02:29Z-
dc.date.available2017-05-24T11:02:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі / І. О. Жарська, Д. В. Зіньковська // Бізнес Інформ. – 2014. – №6. – C. 404–412.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5845-
dc.description.abstractПроведено систематизацію підходів до класифікації потреб споживачів і запропоновано класифікацію потреб споживачів освітніх послуг, яка включає дві категорії – основні та допоміжні потреби. Запропоновано план дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі, який включає два етапи, а також показано найбільш ефективні інструменти для проведення цього дослідження. Обґрунтована необхідність застосування не тільки традиційних інструментів реклами для просування вищого навчального закладу, а й Public relations.ru_RU
dc.description.abstractПроведена систематизация подходов к классификации потребностей потребителей, а также предложена классификация потребностей потребителей образовательных услуг, которая включает две категории – основные и вспомогательные потребности. Предложен план исследования поведения потребителей образовательных услуг в Интернет-среде, который включает два этапа, а также показаны наиболее эффективные инструменты для проведения такого исследования. Обоснована необходимость применения не только традиционных инструментов рекламы для продвижения высшего учебного заведения, но и Public relations.-
dc.description.abstractThe approach to the classification of the needs of consumers, as well as a classification of the needs of consumers of educational services was systematized, which includes two categories – major and minor requirements. A plan of studies of the behavior of consumers of educational services in the Internet environment was proposed, which includes two phases, as well as shows the most effective tools for conducting such a study. The necessity to use not only the traditional tools of advertising to promote the higher education institution, but also Public relations was grounded.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІНЖЕКru_RU
dc.subjectосвітня послугаru_RU
dc.subjectпотребаru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectстатистичний аналізru_RU
dc.subjectІнтернет-середовищеru_RU
dc.subjectобразовательная услугаru_RU
dc.subjectпотребностьru_RU
dc.subjectповедение потребителейru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectстатистический анализru_RU
dc.subjectИнтернет-средаru_RU
dc.subjecteducational serviceru_RU
dc.subjectneedru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectstatistical analysisru_RU
dc.subjectInternet environmentru_RU
dc.titleОсобливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіru_RU
dc.title.alternativeОсобенности исследования поведения потребителей образовательных услуг в Интернет-средеru_RU
dc.title.alternativeFeatures of the Study of Educational Services Consumers Behavior in the Internet Environmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.