Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:12:55Z-
dc.date.available2017-05-24T11:12:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрів / І. О. Жарська // Бізнес Інформ. – 2017. – №2. – C. 37–44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз і синтез міжнародного досвіду державної підтримки формування транспортно-логістичних центрів (ТЛЦ). Розглянуто причини появи перших ТЛЦ у Європі (60–80-ті рр. ХХ ст.). Наведено значення LPI-індексу для країн, що займають перші 40 позицій рейтингу станом на 2014 і на 2016 рр., і проаналізовано основні зміни за цей час. Окремо показано позицію України. Розглянуто особливості логістичної інфраструктури дев’яти країн з високим значенням LPI-індексу і проаналізовано ступінь участі держави у формуванні мережі ТЛЦ.ru_RU
dc.description.abstractЦелью статьи является анализ и синтез международного опыта государственной поддержки формирования транспортно-логистических центров (ТЛЦ). Рассмотрены причины появления первых ТЛЦ в Европе (60– 80-х гг. ХХ в.). Приведены значения LPI-индекса для стран, занимающих первые 40 позиций рейтинга по состоянию на 2014 и на 2016 гг., и проанализированы основные изменения за это время. Отдельно показана позиция Украины. Рассмотрены особенности логистической инфраструктуры девяти стран с высоким значением LPI-индекса и проанализирована степень участия государства в формировании сети ТЛЦ.-
dc.description.abstractThe article is aimed at analysis and synthesis of the international experience as to the State support for creating the transport and logistics centers (TLCs). The causes for emergence of the first TLCs in Europe (60-80-ies of XX century) were considered. Values of the LPI index for the countries occupying the first 40 positions of the ranking as of 2014 and of 2016 have been provided, and the major changes during this time have been analyzed. The ranking position of Ukraine is displayed separately. Features of the logistics infrastructure of nine countries with a high value of the LPI index have been considered, degree of the State involvement in the formation of the TLC network has been analyzed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІНЖЕКru_RU
dc.subjectлогістикаru_RU
dc.subjectтранспортно-логістичний центрru_RU
dc.subjectінфраструктураru_RU
dc.subjectдержавна підтримкаru_RU
dc.subjectоргани державної владиru_RU
dc.subjectлогистикаru_RU
dc.subjectтранспортно-логистический центрru_RU
dc.subjectинфраструктураru_RU
dc.subjectгосударственная поддержкаru_RU
dc.subjectорганы государственной властиru_RU
dc.subjectlogisticsru_RU
dc.subjecttransport and logistics centerru_RU
dc.subjectinfrastructureru_RU
dc.subjectthe State supportru_RU
dc.subjectthe State authoritiesru_RU
dc.titleМіжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівru_RU
dc.title.alternativeМеждународный опыт государственной поддержки создания транспортно-логистических центровru_RU
dc.title.alternativeThe International Experience of the State Support for Creating the Transport and Logistics Centersru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.