Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
Назва: Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції
Інші назви: Упаковка как фактор влияния на решение о покупке продукции
Packing as a factor of influence on the decision to purchase products
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – 2016. – № 2. – С. 37-41.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний університет харчових технологій
Ключові слова: маркетинг
поведінка споживача
упаковка
маркетингові дослідження
маркетинг
поведение потребителя
упаковка
маркетинговые исследования
marketing
consumer behavior
packaging
marketing research
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено вивчення, аналіз та сегментування цільової аудиторії споживачів продовольчих товарів та виявлення факторів, які впливають на рішення покупців про покупку. Одним з таких факторів стала упаковка продукції.
В работе проведено изучение, анализ и сегментирование целевой аудитории потребителей продовольственных товаров и выявление факторов, влияющих на решение покупателей о покупке. Одним из таких факторов стала упаковка продукции.
In this work the study, analysis and segmentation of the target audience of consumers of food products and identify the factors that influence the decision of customers to purchase. One such factor was the Packaging products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції.pdf457,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.