Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
Title: Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції
Other Titles: Упаковка как фактор влияния на решение о покупке продукции
Packing as a factor of influence on the decision to purchase products
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – 2016. – № 2. – С. 37-41.
Issue Date: 2016
Publisher: Національний університет харчових технологій
Keywords: маркетинг
поведінка споживача
упаковка
маркетингові дослідження
маркетинг
поведение потребителя
упаковка
маркетинговые исследования
marketing
consumer behavior
packaging
marketing research
Abstract: В роботі проведено вивчення, аналіз та сегментування цільової аудиторії споживачів продовольчих товарів та виявлення факторів, які впливають на рішення покупців про покупку. Одним з таких факторів стала упаковка продукції.
В работе проведено изучение, анализ и сегментирование целевой аудитории потребителей продовольственных товаров и выявление факторов, влияющих на решение покупателей о покупке. Одним из таких факторов стала упаковка продукции.
In this work the study, analysis and segmentation of the target audience of consumers of food products and identify the factors that influence the decision of customers to purchase. One such factor was the Packaging products.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.