Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:29:18Z-
dc.date.available2017-05-24T11:29:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – 2016. – № 2. – С. 37-41.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847-
dc.description.abstractВ роботі проведено вивчення, аналіз та сегментування цільової аудиторії споживачів продовольчих товарів та виявлення факторів, які впливають на рішення покупців про покупку. Одним з таких факторів стала упаковка продукції.ru_RU
dc.description.abstractВ работе проведено изучение, анализ и сегментирование целевой аудитории потребителей продовольственных товаров и выявление факторов, влияющих на решение покупателей о покупке. Одним из таких факторов стала упаковка продукции.-
dc.description.abstractIn this work the study, analysis and segmentation of the target audience of consumers of food products and identify the factors that influence the decision of customers to purchase. One such factor was the Packaging products.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет харчових технологійru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectупаковкаru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectупаковкаru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectpackagingru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.titleУпаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїru_RU
dc.title.alternativeУпаковка как фактор влияния на решение о покупке продукцииru_RU
dc.title.alternativePacking as a factor of influence on the decision to purchase productsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції.pdf457,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.