Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:41:11Z-
dc.date.available2017-05-24T11:41:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський державний економічний університет, 2008. – Вип. 33. – С. 162-167.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848-
dc.description.abstractУ статті розглядається система маркетингової інформації залізничного транспорту, зміст та методика формування її складових елементів. Запропонована модель реорганізації існуючої системи. Надані рекомендації щодо формування та наповнення банку маркетингової інформації на кожному рівні управління. Показано взаємодію елементів кожного рівня.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматривается система маркетинговой информации железнодорожного транспорта, содержание и методика формирования ее составляющих элементов. Предложенная модель реорганизации существующей системы. Предложены рекомендации по формированию и наполнению банка маркетинговой информации на каждом уровне управления. Показано взаимодействие элементов каждого уровня.-
dc.description.abstractThe article is dealing with the system of marketing information of railway transport, contents and method of forming of its component elements. Et is offered the model of reorganization of the existent system. The given recommendations to forming and filling of bank of marketing information on the each management level. The presented of cooperation of elements of every level.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетинговая информационная системаru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketing information systemru_RU
dc.titleСистема маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeСистема маркетинговой информации предприятия железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeMarketing information system of railway transportru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 33
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.