Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849
Назва: Реформування маркетингової системи залізничного транспорту
Інші назви: Реформирование маркетинговой системы железнодорожного транспорта
Reform of the marketing system of railway transport
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Реформування маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Прометей: збірник наукових праць. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 3 (24). – С. 24-45.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Донецький економіко-гуманітарний інститут
Ключові слова: маркетинг
залізничний транспорт
реформування
організаційна структура
маркетинг
железнодорожный транспорт
реформирование
организационная структура
marketing
railways
reform
organizational structure
Короткий огляд (реферат): В статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. Розглянуто завдання підрозділів кожного рівня управління та функції відділів та секторів служби маркетингу.
В статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.
The article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реформування маркетингової системи залізничного транспорту.pdf253,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.