Реформування маркетингової системи залізничного транспорту
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Донецький економіко-гуманітарний інститут
Анотація
В статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. Розглянуто завдання підрозділів кожного рівня управління та функції відділів та секторів служби маркетингу.
В статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.
The article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.
В статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.
The article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.
Опис
Бібліографічний опис
Жарська І. О. Реформування маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Прометей: збірник наукових праць. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 3 (24). – С. 24-45.