Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2017-05-24T11:52:42Z-
dc.date.available2017-05-24T11:52:42Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Реформування маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Прометей: збірник наукових праць. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 3 (24). – С. 24-45.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849-
dc.description.abstractВ статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. Розглянуто завдання підрозділів кожного рівня управління та функції відділів та секторів служби маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractВ статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.-
dc.description.abstractThe article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДонецький економіко-гуманітарний інститутru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectреформуванняru_RU
dc.subjectорганізаційна структураru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectреформированиеru_RU
dc.subjectорганизационная структураru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectrailwaysru_RU
dc.subjectreformru_RU
dc.subjectorganizational structureru_RU
dc.titleРеформування маркетингової системи залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeРеформирование маркетинговой системы железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeReform of the marketing system of railway transportru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реформування маркетингової системи залізничного транспорту.pdf253,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.