Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5921
Title: | Особенности преподавания профильных дисциплин англоязычным студентам |
Other Titles: | Особливості викладання профільних дисциплін англомовним студентам Features of teaching of profile disciplines to English-speaking students |
Authors: | Гострик, А.М. Гострик, О.М. Hostryk, A. |
Citation: | Гострик А. М. Особенности преподавания профильных дисциплин англоязычным студентам. / А. М. Гострик, Е. А. Калашникова, Н. А. Никитина // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції професорсько-викладацького складу. – Одесса: Одесский национальный экономический университет, 2017. – С. 206-207. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | кредитно-модульная система учебные планы кредитно-модульна система навчальні плани credit-module system curriculum |
Abstract: | В докладе рассматриваются вопросы приспособления кредитно-модульной системы к условиям обучения иностранных студентов. Предлагается структура учебного плана при изучении клинических и диагностических дисциплин. У доповіді розглядаються питання пристосування кредитно-модульної системи до умов навчання іноземних студентів. Пропонується структура навчального плану при вивченні клінічних та діагностичних дисциплін. The report examines the adaptation of the credit-modular system to the conditions for the training of foreign students. The structure of the curriculum is proposed in the study of clinical and diagnostic disciplines. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5921 |
Appears in Collections: | Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особенности преподавания профильных дисциплин англоязычным студентам.pdf | 149,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.