Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5936
Назва: The implementation of the multimedia approach to teaching Business English
Інші назви: Реалізація мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мови
Реализация мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языка
Автори: Karpova, E.
Карпова, О.О.
Карпова, Е.О.
Бібліографічний опис: Karpova О. The implementation of the multimedia approach to teaching Business English / О. Karpova // Advanced Education. – 2017. – Vol.2.
Дата публікації: 2017
Видавництво: National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
Ключові слова: multimedia approach
Business English
interactive education
web-case
web-quest
interdisciplinary approach
мультимедіа підхід
Ділова англійська
інтерактивне навчання
веб-корпус
Веб-квести
міждисциплінарний підхід
мультимедийный подход
Деловой английский
Интерактивное образование
веб-корпус
Веб-квесты
Междисциплинарный подход
Короткий огляд (реферат): In the article the problem of the multimedia approach to teaching Business English at higher educational establishments has been studied. Modern forms, methods and techniques of teaching Business English with multimedia tools have been considered. The author has outlined the components of the multimedia approach, its peculiarities and ways of using in the classroom. Such methods of research as questionnaires, tests, quizzes, a pedagogical experiment and methods of mathematical statistics have been used. The author defines the multimedia technology as a type of a pedagogical technology that implies such organization of the educational process that combines common forms, methods and techniques of teaching with multimedia tools and products. Three basic components of the multimedia approach as interactive methods and techniques, multimedia tools and multimedia products have been distinguished. The results of the experiment have proved the efficacy of the implementation of the multimedia approach to teaching Business English at a higher educational establishment especially due to decreasing credits on obligatory disciplines and increasing hours given to out-of-class individual work of students. The author presents the research conclusions and perspectives for further research.
У статті вивчено проблему мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мови у вищих навчальних закладах. Розглянуто сучасні форми, методи і методики викладання ділової англійської мови з використанням мультимедійних інструментів. Автор виклав компоненти мультимедійного підходу, його особливості та способи використання в класі. Використовувалися такі методи дослідження, як опитувальники, тести, вікторини, педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Автор визначає мультимедійну технологію як тип педагогічної технології, яка має на увазі таку організацію навчального процесу, яка об'єднує загальні форми, методи і методики навчання з використанням мультимедійних інструментів і продуктів. Розрізняють три основних компоненти мультимедійного підходу як інтерактивні методи і методики, мультимедійні інструменти і мультимедійні продукти. Результати експерименту довели ефективність впровадження мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мови у вищому навчальному закладі, особливо з-за скорочення кредитів по обов'язкових дисциплін і збільшення кількості годин, одержуваних позакласної індивідуальною роботою студентів. Зроблено висновки і перспективи досліджень для подальших досліджень.
В статье изучена проблема мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языка в высших учебных заведениях. Рассмотрены современные формы, методы и методики преподавания делового английского языка с использованием мультимедийных инструментов. Автор изложил компоненты мультимедийного подхода, его особенности и способы использования в классе. Использовались такие методы исследования, как опросники, тесты, викторины, педагогический эксперимент и методы математической статистики. Автор определяет мультимедийную технологию как тип педагогической технологии, которая подразумевает такую организацию учебного процесса, которая объединяет общие формы, методы и методики обучения с использованием мультимедийных инструментов и продуктов. Различают три основных компонента мультимедийного подхода как интерактивные методы и методики, мультимедийные инструменты и мультимедийные продукты. Результаты эксперимента доказали эффективность внедрения мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языка в высшем учебном заведении, особенно из-за сокращения кредитов по обязательным дисциплинам и увеличения количества часов, получаемых внеклассной индивидуальной работой студентов. Представлены выводы и перспективы исследований для дальнейших исследований.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5936
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The implementation of the multimedia approach to teaching Business English.pdf278,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.