Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKarpova, E.-
dc.contributor.authorКарпова, О.О.-
dc.contributor.authorКарпова, Е.О.-
dc.date.accessioned2017-06-06T07:37:58Z-
dc.date.available2017-06-06T07:37:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKarpova О. The implementation of the multimedia approach to teaching Business English / О. Karpova // Advanced Education. – 2017. – Vol.2.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5936-
dc.description.abstractIn the article the problem of the multimedia approach to teaching Business English at higher educational establishments has been studied. Modern forms, methods and techniques of teaching Business English with multimedia tools have been considered. The author has outlined the components of the multimedia approach, its peculiarities and ways of using in the classroom. Such methods of research as questionnaires, tests, quizzes, a pedagogical experiment and methods of mathematical statistics have been used. The author defines the multimedia technology as a type of a pedagogical technology that implies such organization of the educational process that combines common forms, methods and techniques of teaching with multimedia tools and products. Three basic components of the multimedia approach as interactive methods and techniques, multimedia tools and multimedia products have been distinguished. The results of the experiment have proved the efficacy of the implementation of the multimedia approach to teaching Business English at a higher educational establishment especially due to decreasing credits on obligatory disciplines and increasing hours given to out-of-class individual work of students. The author presents the research conclusions and perspectives for further research.ru_RU
dc.description.abstractУ статті вивчено проблему мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мови у вищих навчальних закладах. Розглянуто сучасні форми, методи і методики викладання ділової англійської мови з використанням мультимедійних інструментів. Автор виклав компоненти мультимедійного підходу, його особливості та способи використання в класі. Використовувалися такі методи дослідження, як опитувальники, тести, вікторини, педагогічний експеримент і методи математичної статистики. Автор визначає мультимедійну технологію як тип педагогічної технології, яка має на увазі таку організацію навчального процесу, яка об'єднує загальні форми, методи і методики навчання з використанням мультимедійних інструментів і продуктів. Розрізняють три основних компоненти мультимедійного підходу як інтерактивні методи і методики, мультимедійні інструменти і мультимедійні продукти. Результати експерименту довели ефективність впровадження мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мови у вищому навчальному закладі, особливо з-за скорочення кредитів по обов'язкових дисциплін і збільшення кількості годин, одержуваних позакласної індивідуальною роботою студентів. Зроблено висновки і перспективи досліджень для подальших досліджень.-
dc.description.abstractВ статье изучена проблема мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языка в высших учебных заведениях. Рассмотрены современные формы, методы и методики преподавания делового английского языка с использованием мультимедийных инструментов. Автор изложил компоненты мультимедийного подхода, его особенности и способы использования в классе. Использовались такие методы исследования, как опросники, тесты, викторины, педагогический эксперимент и методы математической статистики. Автор определяет мультимедийную технологию как тип педагогической технологии, которая подразумевает такую организацию учебного процесса, которая объединяет общие формы, методы и методики обучения с использованием мультимедийных инструментов и продуктов. Различают три основных компонента мультимедийного подхода как интерактивные методы и методики, мультимедийные инструменты и мультимедийные продукты. Результаты эксперимента доказали эффективность внедрения мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языка в высшем учебном заведении, особенно из-за сокращения кредитов по обязательным дисциплинам и увеличения количества часов, получаемых внеклассной индивидуальной работой студентов. Представлены выводы и перспективы исследований для дальнейших исследований.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherNational Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"ru_RU
dc.subjectmultimedia approachru_RU
dc.subjectBusiness Englishru_RU
dc.subjectinteractive educationru_RU
dc.subjectweb-caseru_RU
dc.subjectweb-questru_RU
dc.subjectinterdisciplinary approachru_RU
dc.subjectмультимедіа підхідru_RU
dc.subjectДілова англійськаru_RU
dc.subjectінтерактивне навчанняru_RU
dc.subjectвеб-корпусru_RU
dc.subjectВеб-квестиru_RU
dc.subjectміждисциплінарний підхідru_RU
dc.subjectмультимедийный подходru_RU
dc.subjectДеловой английскийru_RU
dc.subjectИнтерактивное образованиеru_RU
dc.subjectвеб-корпусru_RU
dc.subjectВеб-квестыru_RU
dc.subjectМеждисциплинарный подходru_RU
dc.titleThe implementation of the multimedia approach to teaching Business Englishru_RU
dc.title.alternativeРеалізація мультимедійного підходу до викладання ділової англійської мовиru_RU
dc.title.alternativeРеализация мультимедийного подхода к преподаванию делового английского языкаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The implementation of the multimedia approach to teaching Business English.pdf278,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.