Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, О.О.-
dc.contributor.authorКарпова, Е.О.-
dc.contributor.authorKarpova, E.-
dc.date.accessioned2017-06-06T08:20:55Z-
dc.date.available2017-06-06T08:20:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКарпова О. О. Сучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування / О. О. Карпова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Київ-Вінниця: Планер, 2017. – № 47.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5940-
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні підходи до навчання іноземної мови професійного спрямування. Виділено основні проблеми навчання іноземної мови професійного спрямування в умовах реформування системи вищої освіти. Визначено поняття підходу, розглянуто різні класифікації підходів та особливості їх використання у процесі навчання іноземної мови. Автор пропонує декілька сучасних підходів до викладання іноземної мови у немовному вузі. Особливу увагу приділено поєднанню традиційних та сучасних підходів із засобами ІКТ.У статті розрізнено поняття кооперативного та колаборативного навчання, надано дефініцію колаборативного навчання іноземної мови. Серед форм і методів колаборативного навчання іноземній мові виділені такі як співбесіда, круглий стіл, фокус-список, анкетування й опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемних ситуацій, метод Jigsaw (головоломка) та ін. Використання сучасних підходів таких як метод візуального мислення, «навчання з перервами», «гнучкі п’ятниці» та «навчання на місці» у процесі навчання іноземної мови професійного спрямування дає змогу зробити довгострокове навчання цікавим, творчим, стимулювати студентів до самонавчання, навчити критично й креативно мислити, розвивати самовпевненість. Автор пропонує декілька шляхів викладання іноземної мови професійного спрямування, у тому числі завдяки міждисциплінарному підходу.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются современные подходы к обучению иностранному языку профессионального направления. Выделены основные проблемы обучения иностранному языку профессионального направления в условиях реформирования системы высшего образования. Определено понятие подхода, рассмотрены различные классификации подходов и особенности их использования в процессе обучения иностранному языку. Автор предлагает несколько современных подходов к преподаванию иностранного языка в неязыковом вузе. Особое внимание уделено сочетанию традиционных и современных подходов со средствами ИКТ. В статье разрозненно понятия кооперативного и колаборативних обучения, предоставлено дефиницию колаборативного обучения иностранному языку. Среди форм и методов колаборативного обучения иностранному языку выделены такие как собеседование, круглый стол, фокус-лист, анкетирование и опросники, парное аннотирование статьи, ролевая игра, решение проблемных ситуаций, метод Jigsaw (головоломка) и др. Использование таких современных подходов, как метод визуального мышления, «обучение с перерывами», «гибкие пятницы» и «обучение на месте» в процессе обучения иностранному языку профессионального направления позволяет сделать долгосрочное обучение интересным, творческим, стимулировать студентов к самообучению, научить критически и креативно мыслить, развивать самоуверенность. Автор предлагает несколько путей преподавания иностранного языка профессионального направления, в том числе благодаря междисциплинарному подходу.-
dc.description.abstractThe article reviews current approaches to foreign language teaching professional direction. The main problem of foreign language teaching professional direction in terms of reforming higher education. The concept approach considers different classification approaches, and especially their use in learning a foreign language. The author offers several modern approaches to teaching foreign language in non-linguistic university. Particular attention is given to the combination of traditional and modern approaches to ICT. The paper separately and Collaborative concept of cooperative learning, given the definition Collaborative learning a foreign language. Among the forms and methods Collaborative learning a foreign language such as color interviews, round table, focus list, surveys and questionnaires, fresh annotating paper, role play, problem solving method Jigsaw (Puzzle) and others. Using modern approaches such as the method of visual thinking, "learning intermittently", "flexible Fridays" and "on-site training" in the process of learning a foreign language professional focus enables us to study the long-term interest, creative, encourage students to self-teach critical and creative thinking, develop self-confidence. The author offers several ways of teaching a foreign language professional direction, including through an interdisciplinary approach.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПланерru_RU
dc.subjectпідхідru_RU
dc.subjectнавчальне середовищеru_RU
dc.subjectколаборативне навчанняru_RU
dc.subjectпрофесійно-орієнтованийru_RU
dc.subjectмультимедійні технологіїru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectкомандна роботаru_RU
dc.subjectсамонавчанняru_RU
dc.subjectподходru_RU
dc.subjectобучающая средаru_RU
dc.subjectколаборативное обучениеru_RU
dc.subjectпрофессионально-ориентированныйru_RU
dc.subjectмультимедийные технологииru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectкомандная работаru_RU
dc.subjectсамообучениеru_RU
dc.subjectapproachru_RU
dc.subjectlearning environmentru_RU
dc.subjectcollaborative learningru_RU
dc.subjectprofessionally-orientedru_RU
dc.subjectmultimedia technologiesru_RU
dc.subjectinnovationsru_RU
dc.subjectteamworkru_RU
dc.subjectself-educationru_RU
dc.titleСучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямуванняru_RU
dc.title.alternativeСовременные подходы к преподаванию иностранного языка профессионального направленияru_RU
dc.title.alternativeCurrent approaches to teaching foreign language professional directionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.