Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, О.О.-
dc.contributor.authorКарпова, Е.О.-
dc.contributor.authorKarpova, E.-
dc.date.accessioned2017-06-06T08:38:50Z-
dc.date.available2017-06-06T08:38:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКарпова О. О. Сучасний стан проблем реформування системи вищої освіти в Україні та Німеччині: порівняльний аналіз / О. О. Карпова // Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова: збірник наукових статей– Київ: НПУ, 2017. – Вип. СХХХІ (131). – С. 92–100.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5942-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан проблем реформування систем вищої освіти в Україні та Німеччині. Розкрито проблему відповідності навчання економічним та суспільним потребам в умовах глобалізації та євроінтеграції. Визначено основні напрями розвитку вищої школи та фінансування досліджень. Автор наголошує на необхідності співпраці науки з вищими навчальними закладами, що полягає у відкритості, а не протистоянні теорії й практики, активного вступу вузів в економічну систему. Планування подальшого розвитку та діяльності вищої школи повинно орієнтуватися на економічні, суспільні та політичні потреби, демографічні прогнози, бюджетні умови та обмеження фінансової політики. Виокремлено сучасні компетенції майбутніх фахівців у процесі дуального навчання, які полягають в орієнтації не лише на технічне виконання та ефективність у процесі їх навчання та підготовки, а на людський образ, за яким стоїть особистість, самостійне мислення, вирішення проблем, вміння співпрацювати, інтегрувати та мати бачення цілого. Подано практичні рекомендації щодо оновлення навчального процесу у вузі та організації студентського самоврядування.ru_RU
dc.description.abstractВ статье анализируется современное состояние проблем реформирования системы высшего образования в Украине и Германии. Освящена проблема соответствия обучения экономическим и общественным нуждам в условиях глобализации и евроинтеграции. Определены основные направления развития высшей школы и финансирования исследований. Автор подчеркивает необходимость сотрудничества науки с высшими учебными заведениями, что заключается в открытости, а не противостоянии теории и практики, активного вступления вузов в экономическую систему. Планирование дальнейшего развития и деятельности высшей школы должно ориентироваться на экономические, социальные и политические нужды, демографические прогнозы, бюджетные условия и ограничения финансовой политики. Выделены современные компетенции будущих специалистов в процессе дуального обучения, которые заключаются в ориентации не только на техническое выполнение и эффективный процесс их обучения и подготовки, но и на человеческий образ, за которым стоит личность, самостоятельное мышление, решение проблем, умение сотрудничать, интегрировать и иметь видение целого. Предложены практические рекомендации по обновлению ученого процесса в вузе и организации студенческого самоуправления.-
dc.description.abstractIn the article the current problems in the system of higher education in Ukraine and Germany have been analyzed. The problem of correspondence of education to economic and social needs in the process of globalization and European integration has been revealed. The main trends of higher education development and research funding have been distinguished. The author emphasizes the importance of cooperation between science and higher educational establishments that implies openness but not theory-practice opposition, active involvement of universities in the economic system. Planning of further development of higher education should focus on economic, social and political needs, demographic prognosis and the limits of monetary policy. Modern competencies of future specialists in the process of dual education that are oriented not only on technical performance and effectiveness but also on a personality with its critical thinking, problem-solving and teamwork skills as well as the ability to integrate and have a vision of the whole process, have been outlined. Practical advice has been given concerning the update of the educational process at university and the organization of student self-government.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectпрофесійно-технічне навчанняru_RU
dc.subjectдуальна система навчанняru_RU
dc.subjectспеціалізація знаньru_RU
dc.subjectпрофілізаціяru_RU
dc.subjectдиференціація системи освітиru_RU
dc.subjectєвропеїзаціяru_RU
dc.subjectвысшее образованиеru_RU
dc.subjectпрофессионально-техническое образованиеru_RU
dc.subjectдуальная система обученияru_RU
dc.subjectспециализация знаньru_RU
dc.subjectпрофилизацияru_RU
dc.subjectдифференциация системы образованияru_RU
dc.subjectевропеизацияru_RU
dc.subjecthigher educationru_RU
dc.subjectvocational educationru_RU
dc.subjectdual system of educationru_RU
dc.subjectknowledge specializationru_RU
dc.subjectprofilingru_RU
dc.subjectdifferentiation of the system of educationru_RU
dc.subjectEuropeanizationru_RU
dc.titleСучасний стан проблем реформування системи вищої освіти в Україні та Німеччині: порівняльний аналізru_RU
dc.title.alternativeСовременное состояние проблем реформирования системы высшего образования в Украине и Германии: сравнительный анализru_RU
dc.title.alternativeThe current state of the problems of reforming higher education in Ukraine and Germany: A Comparative Analysisru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.