Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5953
Назва: Тюнінг освітніх закладів в Европі
Інші назви: Тюнинг образовательных структур в Европе
Tuning educational structures in Europe
Автори: Куклінова, Т.В.
Куклинова, Т.В.
Kuklinova, T.
Бібліографічний опис: Куклінова Т. В. Тюнінг освітніх закладів в Европі / Т. В. Куклінова, М. Р. Мруга, І. Є. Булах, О. П. Сук // Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог Болонського процесу: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 22-23 травня 2008 р.) – Одеса – С.31-32.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: Тюнінг
методики Тюнінг
Болонський процес
Тюнинг
методики Тюнинг
Болонский процесс
Tuning
Tuning Methodology
Bologna process
Короткий огляд (реферат): Необхіднiсть створення умов для реалізації методології tuning, який спрямовує навчальний процес на формування компетентних, конкурентоспроможних фахівців, які відповідають міжнародним і вітчизняним стандартам сучасного ринку праці були проаналізовані.
Необходимость создания условий для реализации методологии tuning, который направляет учебный процесс на формирование компетентных, конкурентоспособных специалистов, соответствующих международным и отечественным стандартам современного рынка труда были проанализированы.
The need to create conditions for the implementation of the methodology of tuning, which directs the training process to the formation of competent, competitive specialists, corresponding to the international and domestic standards of the modern labor market were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5953
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тюнінг освітніх закладів в Европі.pdf80,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.