Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепельчук, Т.В.-
dc.contributor.authorПерепельчук, Т.В.-
dc.contributor.authorPerepelchuck, T.-
dc.date.accessioned2017-06-08T07:00:16Z-
dc.date.available2017-06-08T07:00:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПерепельчук Т. В. Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ // Т. В. Перепельчук // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 223-225.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963-
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні питання впливу профорієнтаційної роботи на мотивацію студентів до навчання і виконання завдань самостійної роботи. Наведено результати авторського соціологічного дослідження, яке свідчить про формалізм та низьку якість проведення даної роботи у школах. Дослідження підтверджує актуальність проведення профорієнтаційних заходів як для учнів шкіл так і для студентів. На основі соціологічного дослідження розроблені рекомендації для підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются актуальные вопросы влияния профориентационной работы на мотивацию студентов к обучению и выполнению заданий самостоятельной работы. Приведены результаты авторского социологического исследования, которое свидетельствует о формализме и низком качестве проведения данной работы в школах. Исследование подтверждает актуальность проведения профориентационных мероприятий как для учеников школ так и для студентов. На основе социологического исследования разработаны рекомендации для повышения эффективности профориентационной работы.-
dc.description.abstractThe article deals with current issues influence prof.orientated work to motivate students to learn and perform tasks independent work. The results of sociological research of the author, whos shows formalism and the poor quality of this work in schools. The study confirms the relevance of career guidance activities for school pupils and students. On the basis of sociological research recommendations to improve career guidance.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectпрофорієнтаціяru_RU
dc.subjectсамостійна робота студентівru_RU
dc.subjectмотивація до навчанняru_RU
dc.subjectсоціологічне дослідженняru_RU
dc.subjectрезерви виконання профорієнтаційної роботиru_RU
dc.subjectпрофориентацияru_RU
dc.subjectсамостоятельная работа студентовru_RU
dc.subjectмотивация к обучениюru_RU
dc.subjectсоциологическое исследованиеru_RU
dc.subjectрезервы выполнения профориентационной работыru_RU
dc.subjectcareer guidanceru_RU
dc.subjectindependent work of studentsru_RU
dc.subjectmotivation to learnru_RU
dc.subjectsociological researchru_RU
dc.subjectimplementation provisions career guidanceru_RU
dc.titleПрофорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗru_RU
dc.title.alternativeПрофориентация как фактор повышения эффективности самостоятельной работы студентов вузовru_RU
dc.title.alternativeCareer guidance as a factor in increasing the efficiency of independent work university studentsru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.