Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеджибовська, Н.С.-
dc.contributor.authorМеджибовская, Н.С.-
dc.contributor.authorMedzhybovska, N.-
dc.date.accessioned2017-06-13T08:11:22Z-
dc.date.available2017-06-13T08:11:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМеджибовська Н. С. Електронні системи закупівель: модель поведінки підприємств з урахуванням нецінових показників / Н. С. Меджибовська // Актуальні проблеми розвитку регіону. – 2017. – Вип. 13. – Том 1. – С. 30-37.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню моделювання поведінки підприємств під час зворотного аукціону. Досліджено переваги та обмеження зворотних аукціонів та правила їх функціонування в Україні. В ході експериментів показано, що початкова ціна не є єдиним мірилом досягнення перемоги в конкурентній боротьбі. Найважливіше значення набувають обрана стратегія поведінки в ході торгів та використання нецінових показників. Використано метод агентного моделювання та враховано такі параметри для кожного з учасників, як стартова ціна, ціновий мінімум, стратегія, нецінові показники (в даному випадку – відстрочка платежу та період доставки).ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена проблемам моделирования поведения предприятий в ходе обратного аукциона. Исследованы преимущества и ограничения обратных аукционов и правила их функционирования в Украине. В ходе экспериментов показано, что начальная цена не является единственным мерилом достижения победы в конкурентной борьбе. Важнейшее значение приобретают выбранная стратегия поведения в ходе торгов и использование неценовых показателей. Использован метод агентного моделирования и учтены такие параметры для каждого из участников, как стартовая цена, ценовой минимум, стратегия, неценовые показатели (в данном случае – отсрочка платежа и период доставки).-
dc.description.abstractThis paper deals with the modeling of enterprise behavior during the reverse auction. We studied the benefits and limitations of reverse auctions and rules for their functioning in Ukraine. During the experiments we proved that the initial price cannot be a single measure for the decision-making. In this case the trading strategy and non-price indicators become crucial. We used the method of agent-based modeling and considered the following parameters for each participant as the starting price, the minimum price, trading strategy, non-price parameters (in this case – payment delay and delivery period).-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectелектрона система закупівельru_RU
dc.subjectзворотній аукціонru_RU
dc.subjectелектронне постачанняru_RU
dc.subjectнецінові показникиru_RU
dc.subjectагентне моделюванняru_RU
dc.subjectэлектронная система закупокru_RU
dc.subjectобратный аукционru_RU
dc.subjectэлектронное снабжениеru_RU
dc.subjectнеценовые показателиru_RU
dc.subjectагентное моделированиеru_RU
dc.subjectelectronic procurement systemru_RU
dc.subjectreverse auctionru_RU
dc.subjectelectronic procurementru_RU
dc.subjectnon-price indicatorsru_RU
dc.subjectagent-based modelingru_RU
dc.titleЕлектронні системи закупівель: модель поведінки підприємств з урахуванням нецінових показниківru_RU
dc.title.alternativeЭлектронные системы закупок: модель поведения предприятий с учетом неценовых показателейru_RU
dc.title.alternativeElectronic procurement systems: behavior enterprise' model based on non-price indicatorsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.