Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5998
Title: Краудфандинг для малого бізнесу: міф чи реальність
Other Titles: Краудфандинг для малого бизнеса: миф или реальность
Crowdfunding of a small business: myth or reality
Authors: Меджибовська, Н.С.
Меджибовская, Н.С.
Medzhybovska, N.
Citation: Меджибовська Н. С. Краудфандинг для малого бізнесу: міф чи реальність / Н. С. Меджибовська // Економіка України. – 2016. – № 10. – С. 20-34.
Issue Date: 2016
Keywords: краудфандинг
краудфандингова платформа
краудфандинговий проект
венчурне фінансування
бізнес-ангел
стартап
малий бізнес
краудфандинг
краудфандинговая платформа
краудфандинговый проект
венчурное финансирование
бизнес-ангел
стартап
малый бизнес
crowdfunding
crowdfunding platform
crowdfunding project
venture financing
business-angel
startup
small business
Abstract: Показана можливість застосування краудфандингу для фінансування малого бізнесу в Україні. Проаналізовано світовий ринок краудфандингу. Проведено порівняння краудфандингу з іншими видами венчурного фінансування, а також охарактеризовано його переваги і недоліки. З'ясовано, що найбільший успіх при фінансуванні малого бізнесу шляхом краудфандингу в Україні можуть мати проекти локального бізнесу, орієнтованого на задоволення потреб споживачів місцевої громади.
Показана применимость краудфандинга для финансирования малого бизнеса в Украине. Проанализирован мировой рынок краудфандинга. Проведено сравнение краудфандинга с другими видами венчурного финансирования, а также охарактеризованы его преимущества и недостатки. Выяснено, что наибольший успех при финансировании малого бизнеса путем краудфандинга в Украине могут иметь проекты локального бизнеса, ориентированного на удовлетворение нужд потребителей местного сообщества.
The applicability of the crowdfunding to the financing of a small business in Ukraine is shown. The world crowdfunding market is analyzed. The comparison of the crowdfunding with other kinds of venture financing is carried out, and its all advantages and shortcomings are characterized. It is found that the projects of a local business oriented to the repletion of needs of consumers of a local community can have the highest success in the financing of a small business in Ukraine by means of the crowdfunding.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5998
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.