Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013
Назва: Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку
Інші назви: Педагогічне спілкування у формі співпраці під час навчання іноземної мови
Pedagogical communication in the form of cooperation in teaching foreign languages
Автори: Гейна, О.В.
Долинская, В.И.
Гейна, О.В.
Долинська, В.І.
Geyna, O.
Dolinskaia, V.
Бібліографічний опис: Гейна О. В. Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку / О. В. Гейна, В. И. Долинская // Идеи. Поиски. Решения: сборник статей и тезисов X Международной научно-практической конференции (23 ноября 2016 г., Минск): в 6 ч. / отв. ред. Н. Н. Нижнева. – Минск: БГУ, 2017. – Ч. 1. – С. 34-38.
Дата публікації: 2017
Видавництво: БГУ
Ключові слова: педагогическое общение
психостимулирующие факторы обучения
диалогическая направленность личности
личностно-деятельностный подход
инструменты педагогического сотрудничества
педагогічне спілкування
психостимулирующие фактори навчання
діалогічна спрямованість особистості
особистісно-діяльнісний підхід
інструменти педагогічного співробітництва
pedagogical communication
psychostimulating factors of training
the dialogical orientation of the personality
the personality-activity approach
the tools of pedagogical cooperation
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена описанию психостимулирующих факторов обучения, представлены конкретные инструменты педагогического общения в форме сотрудничества при обучении русскому языку как иностранному, рассмотрены преимущества личностно-деятельностного подхода.
Стаття присвячена опису психостимулюючих чинників навчання, представлені конкретні інструменти педагогічного спілкування у формі співпраці при навчанні російської мови як іноземної, розглянуті переваги особистісно-діяльнісного підходу.
The article is devoted to the description of the psychostimulating factors of education, specific instruments of pedagogical communication are presented in the form of cooperation in teaching Russian as a foreign language, the advantage of the personality-activity approach is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.