Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013
Title: Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку
Other Titles: Педагогічне спілкування у формі співпраці під час навчання іноземної мови
Pedagogical communication in the form of cooperation in teaching foreign languages
Authors: Гейна, О.В.
Долинская, В.И.
Гейна, О.В.
Долинська, В.І.
Geyna, O.
Dolinskaia, V.
Citation: Гейна О. В. Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку / О. В. Гейна, В. И. Долинская // Идеи. Поиски. Решения: сборник статей и тезисов X Международной научно-практической конференции (23 ноября 2016 г., Минск): в 6 ч. / отв. ред. Н. Н. Нижнева. – Минск: БГУ, 2017. – Ч. 1. – С. 34-38.
Issue Date: 2017
Publisher: БГУ
Keywords: педагогическое общение
психостимулирующие факторы обучения
диалогическая направленность личности
личностно-деятельностный подход
инструменты педагогического сотрудничества
педагогічне спілкування
психостимулирующие фактори навчання
діалогічна спрямованість особистості
особистісно-діяльнісний підхід
інструменти педагогічного співробітництва
pedagogical communication
psychostimulating factors of training
the dialogical orientation of the personality
the personality-activity approach
the tools of pedagogical cooperation
Abstract: Статья посвящена описанию психостимулирующих факторов обучения, представлены конкретные инструменты педагогического общения в форме сотрудничества при обучении русскому языку как иностранному, рассмотрены преимущества личностно-деятельностного подхода.
Стаття присвячена опису психостимулюючих чинників навчання, представлені конкретні інструменти педагогічного спілкування у формі співпраці при навчанні російської мови як іноземної, розглянуті переваги особистісно-діяльнісного підходу.
The article is devoted to the description of the psychostimulating factors of education, specific instruments of pedagogical communication are presented in the form of cooperation in teaching Russian as a foreign language, the advantage of the personality-activity approach is considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013
Appears in Collections:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.