Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гейна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Долинская, В.И. | - |
dc.contributor.author | Гейна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Долинська, В.І. | - |
dc.contributor.author | Geyna, O. | - |
dc.contributor.author | Dolinskaia, V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-15T07:59:15Z | - |
dc.date.available | 2017-06-15T07:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гейна О. В. Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку / О. В. Гейна, В. И. Долинская // Идеи. Поиски. Решения: сборник статей и тезисов X Международной научно-практической конференции (23 ноября 2016 г., Минск): в 6 ч. / отв. ред. Н. Н. Нижнева. – Минск: БГУ, 2017. – Ч. 1. – С. 34-38. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6013 | - |
dc.description.abstract | Статья посвящена описанию психостимулирующих факторов обучения, представлены конкретные инструменты педагогического общения в форме сотрудничества при обучении русскому языку как иностранному, рассмотрены преимущества личностно-деятельностного подхода. | ru_RU |
dc.description.abstract | Стаття присвячена опису психостимулюючих чинників навчання, представлені конкретні інструменти педагогічного спілкування у формі співпраці при навчанні російської мови як іноземної, розглянуті переваги особистісно-діяльнісного підходу. | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the description of the psychostimulating factors of education, specific instruments of pedagogical communication are presented in the form of cooperation in teaching Russian as a foreign language, the advantage of the personality-activity approach is considered. | - |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУ | ru_RU |
dc.subject | педагогическое общение | ru_RU |
dc.subject | психостимулирующие факторы обучения | ru_RU |
dc.subject | диалогическая направленность личности | ru_RU |
dc.subject | личностно-деятельностный подход | ru_RU |
dc.subject | инструменты педагогического сотрудничества | ru_RU |
dc.subject | педагогічне спілкування | ru_RU |
dc.subject | психостимулирующие фактори навчання | ru_RU |
dc.subject | діалогічна спрямованість особистості | ru_RU |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | інструменти педагогічного співробітництва | ru_RU |
dc.subject | pedagogical communication | ru_RU |
dc.subject | psychostimulating factors of training | ru_RU |
dc.subject | the dialogical orientation of the personality | ru_RU |
dc.subject | the personality-activity approach | ru_RU |
dc.subject | the tools of pedagogical cooperation | ru_RU |
dc.title | Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку | ru_RU |
dc.title.alternative | Педагогічне спілкування у формі співпраці під час навчання іноземної мови | ru_RU |
dc.title.alternative | Pedagogical communication in the form of cooperation in teaching foreign languages | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогическое общение в форме сотрудничества при обучении иностранному языку.pdf | 271,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.