Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, І.В.-
dc.contributor.authorДавыденко, И.В.-
dc.contributor.authorDavydenko, I.-
dc.date.accessioned2017-06-15T10:24:12Z-
dc.date.available2017-06-15T10:24:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДавиденко І. В. Сучасні напрями стратегічного управління туристичним підприємством / І. В. Давиденко // Економічні студії. – Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2017.- №2 (15) – С. 23-27.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018-
dc.description.abstractВ статті розглянуто теоретичні аспекти стратегічного управління. В результаті аналізу та узагальнення праць вітчизняних і зарубіжних науковців було проведено історичний екскурс до витоків системи стратегічного управління. Визначено сутність і особливості впровадження стратегічного управління в діяльність туристичних підприємств. Досліджено переваги та труднощі розробки стратегій, зазначено, що рівень їх впровадження в діяльність вітчизняних туристичних підприємств залишається досить низьким. Обґрунтовано доцільність застосування стратегії диференціації та стратегії блакитних океанів туристичними підприємствами, визначені можливі напрями їх впровадження та очікувані результати.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретические аспекты стратегического управления. В результате анализа и обобщения работ отечественных и зарубежных ученых был проведен исторический экскурс к истокам системы стратегического управления. Определена сущность и особенности внедрения стратегического управления в деятельность туристических предприятий. Исследованы преимущества и трудности разработки стратегий, указано, что уровень их внедрения в деятельность отечественных туристических предприятий остается достаточно низким. Обоснована целесообразность применения стратегии дифференциации и стратегии голубых океанов туристическими предприятиями, определены возможные направления их внедрения и ожидаемые результаты.-
dc.description.abstractThe article refers to the theoretical aspects of strategic management. The analysis and synthesis of the works of Ukrainian and foreign researchers conducted historical excursion to the sources of strategic management. The essence and features of implementation strategic management in the activity of tourist enterprises are determined. The advantages and difficulties of developing strategies have been explored, it is pointed out that the level of their implementation in the activities of ukrainian tourist enterprises remains rather low. Feasibility of the Differentiation Strategy and Blue Ocean Strategy for tourist enterprises is substantiated, possible directions of their implementation and expected results are determined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГО «Львівська економічна фундація»ru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectстратегія диференціаціїru_RU
dc.subjectстратегія блакитного океануru_RU
dc.subjectcтратегическое управлениеru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectстратегия дифференциацииru_RU
dc.subjectстратегия голубого океанаru_RU
dc.subjectstrategic managementru_RU
dc.subjecttourist enterprisesru_RU
dc.subjectdifferentiation strategyru_RU
dc.subjectBlue Ocean strategyru_RU
dc.titleСучасні напрями стратегічного управління туристичним підприємствомru_RU
dc.title.alternativeСовременные направления стратегического управления туристическим предприятиемru_RU
dc.title.alternativeActuals trends strategic management of tourist enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.