Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галашова, О.Г. | - |
dc.contributor.author | Галашова, Е.Г. | - |
dc.contributor.author | Halashova, O. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-16T06:39:27Z | - |
dc.date.available | 2017-06-16T06:39:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Галашова О. Г. Формування культури професійного мовлення студентів економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови / О. Г. Галашова // Європейська стратегія створення освітнього середовища у вищих технічних і професійних навчальних закладах: І Міжнародна науково-практична конференція науковців, аспірантів, докторантів та магістрів. – Рівне: НУВГП, 2017. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6028 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значущість загальної та професійної культури мовлення спеціалістів економічної сфери діяльності; запропоновано низку напрямків роботи з формування культури професійного мовлення студентів економічного профілю у процесі навчання іноземної мови; ефективність використання основного-комунікативного методу навчання іноземної мови у вищі економічної освіти –визначено за умов організації навчального процесу за дидактичним принципом усвідомлення навчання та його практичній реалізації як навчання з опорою на рідну мову. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос общей и профессиональной культуры речи в составе коммуникативной компетентности специалистов экономической сферы деятельности; предложены некоторые направления работы по формированию культуры профессиональной речи студентов экономического профиля в процессе обучения иностранному языку; эффективность использования основного,коммуникативного метода обучения иностранному языку в экономическом Вузе,определена при условии применения дидактического принципа сознательности обучения и практической реализации этого принципа как обучения с опорой на родной язык. | - |
dc.description.abstract | The article considers the problem of professional speech standard as a necessary competence of experts in economics; some ways of formation students’ professional speech standard in the process of teaching a foreign language at the Economic University are proposed; the effectiveness of the communicative method is defined in view of the applied didactical principle of conscious approach in the process of study a foreign language and practical implementation of this principle as teaching a foreign language based on the native language support. | - |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | мова | ru_RU |
dc.subject | професійне мовлення | ru_RU |
dc.subject | культура мовлення | ru_RU |
dc.subject | комунікативний метод | ru_RU |
dc.subject | принцип усвідомлення навчання | ru_RU |
dc.subject | язык | ru_RU |
dc.subject | профессиональная речь | ru_RU |
dc.subject | культура речи | ru_RU |
dc.subject | коммуникативный метод | ru_RU |
dc.subject | принцип сознательности обучения | ru_RU |
dc.subject | language | ru_RU |
dc.subject | professional speech | ru_RU |
dc.subject | standard of speech | ru_RU |
dc.subject | communicative method | ru_RU |
dc.subject | conscious appproach | ru_RU |
dc.title | Формування культури професійного мовлення студентів економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови | ru_RU |
dc.title.alternative | Формирование культуры профессиональной речи студентов экономических специальностей в процессе обучения иностранному языку | ru_RU |
dc.title.alternative | Formation of professional speech standard of students of economics in the process of teaching a foreign language | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування культури професійного мовлення студентів економічних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови.pdf | 311,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.