Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередниченко, Г.А.-
dc.contributor.authorЧередниченко, Г.А.-
dc.contributor.authorCherednychenko, G.-
dc.date.accessioned2017-06-16T06:41:38Z-
dc.date.available2017-06-16T06:41:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧередниченко Г. А. Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики» / Г. А. Чередниченко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2017. – С. 137-139.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6029-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються можливості кейс-методу у розвитку сучасного економічного мислення, аналітичних здібностей у студентів-магістрантів, які вивчають дисципліну «Аналіз економічної політики». Пропонується самостійна розробка колективних та індивідуальних кейсів студентами, відповідно алгоритмам дослідження, що пояснюються на заняттях. Особлива увага приділяеться структурі (блокам) кейсів, презентаціям та оцінюванню кейсів.ru_RU
dc.description.abstractВ тезисах рассматриваются возможности кейс-метода в развитии современного экономического мышления, аналитических способностей у студентов-магистрантов, изучающих дисциплину «Анализ экономической политики». Предлагается самостоятельная разработка коллективных и индивидуальных кейсов студентами, согласно алгоритмам исследования, которые объясняются на занятиях. Особое внимание уделяется структуре (блокам) кейсов, презентациям и оценке кейсов.-
dc.description.abstractIn theses the possibilities of case-method in the development of modern economic thinking, analytical skills of graduate students, who study the discipline "Economic policy analysis", are considered. It is proposed the self-dependent creation of collective and individual cases by students, according to research algorithms, explained in classes. The particular attention is paid to the structure (blocks) of cases, presentations and evaluations of cases.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectпрофесійні компетенції магістрів як науковців–дослідниківru_RU
dc.subjectсучасне економічне мисленняru_RU
dc.subjectкейс-методru_RU
dc.subjectколективний кейсru_RU
dc.subjectіндивідуальний кейсru_RU
dc.subjectструктура (блоки) кейсаru_RU
dc.subjectпрофессиональные компетенции магистров как ученых-исследователейru_RU
dc.subjectсовременное экономическое мышлениеru_RU
dc.subjectкейс-методru_RU
dc.subjectколлективный кейсru_RU
dc.subjectиндивидуальный кейсru_RU
dc.subjectструктура (блоки) кейсаru_RU
dc.subjectprofessional competence of masters as scientists-researchersru_RU
dc.subjectmodern economic thinkingru_RU
dc.subjectcase-methodru_RU
dc.subjectthe collective caseru_RU
dc.subjectan individual caseru_RU
dc.subjectthe structure (blocks) of caseru_RU
dc.titleВикористання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики»ru_RU
dc.title.alternativeИспользование кейс-метода в преподавании дисциплины «Анализ экономической политики»ru_RU
dc.title.alternativeUsing the case-method in teaching the discipline "Economic policy analysis"ru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.