Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку

Abstract

Обґрунтовано доцільність застосування методу таксономії в оцінці конкурентоспроможності продукції. Запропоновано алгоритм оцінки частки підприємства на цільовому продуктовому ринку з використанням таксономічного показника.
Обоснована целесообразность применения метода таксономии в оценке конкурентоспособности продукции. Предложен алгоритм оценки доли предприятия на целевом продуктовом рынке с использованием таксономического показателя.
Expediency of application of a method of taxonomy in an assessment of competitiveness of production is proved. The algorithm of an assessment of a share of the enterprise in the target grocery market with use of a taxonomical indicator is offered.

Description

Citation

Єгупов Ю. А. Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку / Ю. А. Єгупов // Моніторинг, моделювання, та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 вересня 2013 р., Черкаси). / редкол.: Соловйов В.М. (відп. за випуск) [та ін.]. – Черкаси: Вовчок О.Ю., 2013. – С. 24-26.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By