Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.date.accessioned2017-06-16T11:57:27Z-
dc.date.available2017-06-16T11:57:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄгупов Ю. А. Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку / Ю. А. Єгупов // Моніторинг, моделювання, та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 вересня 2013 р., Черкаси). / редкол.: Соловйов В.М. (відп. за випуск) [та ін.]. – Черкаси: Вовчок О.Ю., 2013. – С. 24-26.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6043-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність застосування методу таксономії в оцінці конкурентоспроможності продукції. Запропоновано алгоритм оцінки частки підприємства на цільовому продуктовому ринку з використанням таксономічного показника.ru_RU
dc.description.abstractОбоснована целесообразность применения метода таксономии в оценке конкурентоспособности продукции. Предложен алгоритм оценки доли предприятия на целевом продуктовом рынке с использованием таксономического показателя.-
dc.description.abstractExpediency of application of a method of taxonomy in an assessment of competitiveness of production is proved. The algorithm of an assessment of a share of the enterprise in the target grocery market with use of a taxonomical indicator is offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВовчок О.Ю.ru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectцільовий ринокru_RU
dc.subjectчастка ринкуru_RU
dc.subjectметод таксономіїru_RU
dc.subjectтаксономічний показникru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectцелевой рынокru_RU
dc.subjectдоля рынкаru_RU
dc.subjectметод таксономииru_RU
dc.subjectтаксономический показательru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.subjecttarget marketru_RU
dc.subjectmarket shareru_RU
dc.subjecttaxonomy methodru_RU
dc.subjecttaxonomical indicatorru_RU
dc.titleМетод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринкуru_RU
dc.title.alternativeМетод таксономии в оценке доли предприятия на целевом рынкеru_RU
dc.title.alternativeTaxonomy method in an assessment of a share of the enterprise in the target marketru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.