Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075
Назва: Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank
Інші назви: Методичні підходи до вибору стратегії маркетингу сучасного українського банку
Методические подходы к выбору стратегии маркетинга современного украинского банка
Автори: Zavadska, D.
Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Бібліографічний опис: Zavadska D. Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank / D. Zavadska // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 5 – С. 151-155.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: bank
competition
strategy
integrated marketing
channel of marketing communications
банк
конкуренція
стратегія
комплексний маркетинг
канали маркетингових комунікацій
банк
конкуренция
стратегия
комплексный маркетинг
каналы маркетинговых коммуникаций
Короткий огляд (реферат): The article investigates methodological approaches to the choice of bank strategies in a competitive environment that is still increasing. The estimation of dynamic indicators performance of 20 Ukraine banks has been carried out. According to the results obtained, the strategies used by the banks from the analyzed sample have been determined. The recommendations for improvement of Ukraine banking have been given.
Стаття присвячена дослідженню методичних підходів вибору стратегій банку в умовах конкурентної боротьби, що посилюється. Проведено оцінку рівня динамічних показників 20 банків України. Згідно отриманих результатів визначено стратегії, що використовуються банками з аналізованої вибірки. Надано рекомендації щодо поліпшення діяльності українських банківських установ.
Статья посвящена исследованию методических подходов выбора стратегии банка в условиях усиливающейся конкурентной борьбы. Проведено оценку уровня динамических показателей 20 банков Украины. Согласно полученным результатам определены стратегии, которые используют банки из анализируемой выборки. Предоставлены рекомендации по улучшению деятельности украинских банковских учреждений.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank.pdf577,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.