Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.date.accessioned2017-06-20T08:51:53Z-
dc.date.available2017-06-20T08:51:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZavadska D. Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank / D. Zavadska // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 5 – С. 151-155.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075-
dc.description.abstractThe article investigates methodological approaches to the choice of bank strategies in a competitive environment that is still increasing. The estimation of dynamic indicators performance of 20 Ukraine banks has been carried out. According to the results obtained, the strategies used by the banks from the analyzed sample have been determined. The recommendations for improvement of Ukraine banking have been given.ru_RU
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню методичних підходів вибору стратегій банку в умовах конкурентної боротьби, що посилюється. Проведено оцінку рівня динамічних показників 20 банків України. Згідно отриманих результатів визначено стратегії, що використовуються банками з аналізованої вибірки. Надано рекомендації щодо поліпшення діяльності українських банківських установ.-
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию методических подходов выбора стратегии банка в условиях усиливающейся конкурентной борьбы. Проведено оценку уровня динамических показателей 20 банков Украины. Согласно полученным результатам определены стратегии, которые используют банки из анализируемой выборки. Предоставлены рекомендации по улучшению деятельности украинских банковских учреждений.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectintegrated marketingru_RU
dc.subjectchannel of marketing communicationsru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectкомплексний маркетингru_RU
dc.subjectканали маркетингових комунікаційru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectкомплексный маркетингru_RU
dc.subjectканалы маркетинговых коммуникацийru_RU
dc.titleMethodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankru_RU
dc.title.alternativeМетодичні підходи до вибору стратегії маркетингу сучасного українського банкуru_RU
dc.title.alternativeМетодические подходы к выбору стратегии маркетинга современного украинского банкаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank.pdf577,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.