Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082
Title: Background of interaction mechanism formation between a bank and customers
Other Titles: Передумови формування механізму взаємодії банку з клієнтами
Предпосылки формирования механизма взаимодействия банка с клиентами
Authors: Zavadska, D.
Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Citation: Zavadska D. Background of interaction mechanism formation between a bank and customers / D. Zavadska // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2016. – №8. – С. 77-82.
Issue Date: 2016
Keywords: a bank
development of conceptual marketing approaches
relations
interaction
communication
omni-channel
relationships
marketing mix
an organizational-economic mechanism
банк
розвиток концептуальних маркетингових підходів
відносини
взаємодія
комунікації
омні-канальність
взаємовідносини
маркетинг-мікс
організаційно-економічний механізм
банк
разработка концептуальных маркетинговых подходов
отношения
взаимодействие
коммуникации
омни-канальность
взаимоотношения
маркетинг-микс
организационно экономический механизм
Abstract: The comparative characteristics of the relations marketing and a concept of omni-channel (integrated) communications of a bank have been carried out. The semantics of such categories as relations, communication, interaction, relationships has been developed. A new set of marketing mix tools has been proposed. A theoretical model of the organizational-economic interaction mechanism between banking institutions and customers has been formed.
Проводиться порівняльна характеристика концепцій маркетингу відносин та омні-канальних (інтегрованих) комунікацій банку. Надана семантика таких категорій, як: відносини, комунікації, взаємодія, взаємовідносини. Запропоновано новий набір інструментів комплексу маркетингу. Сформована теоретична модель організаційно-економічного механізму взаємодії між банківськими установами та клієнтами.
Проведен сравнительный анализ концепций маркетинга отношений и омни-канальных (интегрированных) коммуникаций банка. Представлена семантика таких категорий, как: коммуникации, взаимодействие, отношения, взаимоотношения. Предложен новый набор инструментов комплекса маркетинга. Сформирована теоретическая модель организационно-экономического механизма взаимодействия между банковскими учреждениями и клиентами.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082
Appears in Collections:Кафедра банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Background of interaction mechanism formation between a bank and customers.pdf563,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.