Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.date.accessioned2017-06-20T11:06:45Z-
dc.date.available2017-06-20T11:06:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZavadska D. Background of interaction mechanism formation between a bank and customers / D. Zavadska // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2016. – №8. – С. 77-82.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082-
dc.description.abstractThe comparative characteristics of the relations marketing and a concept of omni-channel (integrated) communications of a bank have been carried out. The semantics of such categories as relations, communication, interaction, relationships has been developed. A new set of marketing mix tools has been proposed. A theoretical model of the organizational-economic interaction mechanism between banking institutions and customers has been formed.ru_RU
dc.description.abstractПроводиться порівняльна характеристика концепцій маркетингу відносин та омні-канальних (інтегрованих) комунікацій банку. Надана семантика таких категорій, як: відносини, комунікації, взаємодія, взаємовідносини. Запропоновано новий набір інструментів комплексу маркетингу. Сформована теоретична модель організаційно-економічного механізму взаємодії між банківськими установами та клієнтами.-
dc.description.abstractПроведен сравнительный анализ концепций маркетинга отношений и омни-канальных (интегрированных) коммуникаций банка. Представлена семантика таких категорий, как: коммуникации, взаимодействие, отношения, взаимоотношения. Предложен новый набор инструментов комплекса маркетинга. Сформирована теоретическая модель организационно-экономического механизма взаимодействия между банковскими учреждениями и клиентами.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjecta bankru_RU
dc.subjectdevelopment of conceptual marketing approachesru_RU
dc.subjectrelationsru_RU
dc.subjectinteractionru_RU
dc.subjectcommunicationru_RU
dc.subjectomni-channelru_RU
dc.subjectrelationshipsru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectan organizational-economic mechanismru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectрозвиток концептуальних маркетингових підходівru_RU
dc.subjectвідносиниru_RU
dc.subjectвзаємодіяru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectомні-канальністьru_RU
dc.subjectвзаємовідносиниru_RU
dc.subjectмаркетинг-міксru_RU
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectразработка концептуальных маркетинговых подходовru_RU
dc.subjectотношенияru_RU
dc.subjectвзаимодействиеru_RU
dc.subjectкоммуникацииru_RU
dc.subjectомни-канальностьru_RU
dc.subjectвзаимоотношенияru_RU
dc.subjectмаркетинг-миксru_RU
dc.subjectорганизационно экономический механизмru_RU
dc.titleBackground of interaction mechanism formation between a bank and customersru_RU
dc.title.alternativeПередумови формування механізму взаємодії банку з клієнтамиru_RU
dc.title.alternativeПредпосылки формирования механизма взаимодействия банка с клиентамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Background of interaction mechanism formation between a bank and customers.pdf563,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.