Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкаренко, В.М.-
dc.contributor.authorШинкаренко, В.Н.-
dc.contributor.authorShinkarenko, V.-
dc.date.accessioned2017-06-22T08:43:51Z-
dc.date.available2017-06-22T08:43:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШинкаренко В. М. Використання математичних методів для оптимізації туристичного продукту / В. М. Шинкаренко, Л. В. Шинкаренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». – 2016. – №. 20. - С.104-108.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6105-
dc.description.abstractУ статті методами лінійного програмування виконано диверсифікацію туристичного продукту фірми з метою мінімізації фінансових ризиків та отримання високого рівня прибутковості. Застосовано теорію оптимізації інвестиційного портфелю Г. Марковиця. Отримано оптимальний пакет туристичних послуг.ru_RU
dc.description.abstractВ статье методами линейного программирования выполнена диверсификация туристического продукта фирмы с целью минимизации финансовых рисков и получения высокого уровня прибыльности. Применяется теория оптимизации инвестиционного портфеля Г. Марковица. Получен оптимальный пакет туристических услуг.-
dc.description.abstractIn the article the diversification of tourist product of the firm is carried out with the help of linear programming methods with the purpose of minimization of financial risks and receipt of high level of profitability. The theory of investment brief-case optimization by G.Markovits is applied. The optimal package of tourist services is found.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»ru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectприбутковістьru_RU
dc.subjectризикru_RU
dc.subjectдиверсифікаціяru_RU
dc.subjectоптимізаційна модельru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectприбыльностьru_RU
dc.subjectрискru_RU
dc.subjectдиверсификацияru_RU
dc.subjectоптимизационная модельru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.subjectprofitabilityru_RU
dc.subjectriskru_RU
dc.subjectdiversificationru_RU
dc.subjectoptimization modelru_RU
dc.titleВикористання математичних методів для оптимізації туристичного продуктуru_RU
dc.title.alternativeИспользование математических методов для оптимизации туристического продуктаru_RU
dc.title.alternativeMathematical methods for tourist product optimizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.