Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Title: Часові вподобання споживчої вартості благ
Other Titles: Временные предпочтения потребительной стоимости благ
Time preferences of goods value consumer
Authors: Матусевич, К.М.
Матусевич, К.Н.
Matusevich, K.
Citation: Часові вподобання споживчої вартості благ / К. М. Матусевич // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 9-15.– ISSN 2313-4569.
Issue Date: 2017
Keywords: часові вподобання благ
цінність благ
ціна благ
позичковий процент
ціна капіталу
временные предпочтения благ
ценность благ
цена благ
ссудный процент
цена капитала
goods time preferences
value of goods
prices of goods
loan interest
price of capital
Abstract: У статті розглянуто розвиток та застосування поняття «часове вподобання благ» в економічній теорії. Досліджено механізми впливу часового вподобання благ на формування споживчої вартості, тобто цінності цих благ і утворення відповідної ринкової ціни. Запропоновано подолання штучного ототожнення понять цінності і вартості благ. Показано, що теоретичні засади часового вподобання благ мають позитивне значення у пізнанні теорії споживчої вартості, тобто цінності благ, а також у розумінні суб’єктивних факторів формування ринкової ціни та механізму дії ціноутворення.
В статье рассмотрено развитие и применение в экономической теории понятия «временное предпочтение» благ. Исследованы механизмы влияния временного предпочтения благ на формирование потребительной стоимости, то есть ценности этих благ и образования соответствующей рыночной цены. Предложено преодоление искусственного отождествления понятий ценности и стоимости благ. Показано, что теоретические основы временного предпочтения благ имеют положительное значение в познании теории потребительной стоимости, то есть ценности благ, а также в понимании субъективных факторов формирования рыночной цены и механизма действия ценообразования.
Development and application of goods «time preferences» concept in the economic theory are considered in the article. Mechanism of goods time preferences influence on formation of value in use that is value of these goods and relevant market-based pricing were studied. Overcoming artificial identification of goods value and cost concepts was proposed. It is shown that theoretical basis of goods time preferences have positive impact in goods use value theory cognition as well as in understanding of market-based pricing subjective factors and pricing mechanism.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
ISSN: 2313-4569
Appears in Collections:Випуск 1, № 62
Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Часові вподобання споживчої вартості благ.pdf305,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.