Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатусевич, К.М.-
dc.contributor.authorМатусевич, К.Н.-
dc.contributor.authorMatusevich, K.-
dc.date.accessioned2017-06-26T08:01:17Z-
dc.date.available2017-06-26T08:01:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧасові вподобання споживчої вартості благ / К. М. Матусевич // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 9-15.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125-
dc.description.abstractУ статті розглянуто розвиток та застосування поняття «часове вподобання благ» в економічній теорії. Досліджено механізми впливу часового вподобання благ на формування споживчої вартості, тобто цінності цих благ і утворення відповідної ринкової ціни. Запропоновано подолання штучного ототожнення понять цінності і вартості благ. Показано, що теоретичні засади часового вподобання благ мають позитивне значення у пізнанні теорії споживчої вартості, тобто цінності благ, а також у розумінні суб’єктивних факторів формування ринкової ціни та механізму дії ціноутворення.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрено развитие и применение в экономической теории понятия «временное предпочтение» благ. Исследованы механизмы влияния временного предпочтения благ на формирование потребительной стоимости, то есть ценности этих благ и образования соответствующей рыночной цены. Предложено преодоление искусственного отождествления понятий ценности и стоимости благ. Показано, что теоретические основы временного предпочтения благ имеют положительное значение в познании теории потребительной стоимости, то есть ценности благ, а также в понимании субъективных факторов формирования рыночной цены и механизма действия ценообразования.-
dc.description.abstractDevelopment and application of goods «time preferences» concept in the economic theory are considered in the article. Mechanism of goods time preferences influence on formation of value in use that is value of these goods and relevant market-based pricing were studied. Overcoming artificial identification of goods value and cost concepts was proposed. It is shown that theoretical basis of goods time preferences have positive impact in goods use value theory cognition as well as in understanding of market-based pricing subjective factors and pricing mechanism.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectчасові вподобання благru_RU
dc.subjectцінність благru_RU
dc.subjectціна благru_RU
dc.subjectпозичковий процентru_RU
dc.subjectціна капіталуru_RU
dc.subjectвременные предпочтения благru_RU
dc.subjectценность благru_RU
dc.subjectцена благru_RU
dc.subjectссудный процентru_RU
dc.subjectцена капиталаru_RU
dc.subjectgoods time preferencesru_RU
dc.subjectvalue of goodsru_RU
dc.subjectprices of goodsru_RU
dc.subjectloan interestru_RU
dc.subjectprice of capitalru_RU
dc.titleЧасові вподобання споживчої вартості благru_RU
dc.title.alternativeВременные предпочтения потребительной стоимости благru_RU
dc.title.alternativeTime preferences of goods value consumerru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 62
Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Часові вподобання споживчої вартості благ.pdf305,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.