Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6128
Назва: Дослідження ринку хлібопекарної та кондитерської галузей України
Інші назви: Исследование рынка хлебопекарной и кондитерской отраслей Украины
Market research of bakery and confectionery industries of Ukraine
Автори: Бергер, В.В.
Бергер, В.В.
Berger, V.
Бібліографічний опис: Дослідження ринку хлібопекарної та кондитерської галузей України / В. В. Бергер // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 64-70.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: субконтрактація
хлібопекарська промисловість
кондитерська промисловість
хлібозавод
пекарня
ринок кондитерської продукції
цукристі вироби
борошняні вироби
шоколадні вироби
кооперування
експорт
субконтрактация
хлебопекарная промышленность
кондитерская промышленность
хлебозавод
пекарня
рынок кондитерской продукции
сахаристые изделия
мучнистые изделия
шоколадные изделия
кооперирование
экспорт
subcontracting
bakery industry
confectionery industry
bakery plant
bakery
confectionery market
sugary products
flour products
chocolate products
cooperation
export
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено ринки хлібопекарської та кондитерської галузей України в цілому і міста Одеси зокрема. Обґрунтовано необхідність і вигідність субконтрактації в зазначених галузях. Застосовано специфічні критерії і вивчено вузький сегмент підприємств. Проаналізовано можливості субконтрактації між підприємствами зазначених галузей в м. Одесі. У процесі аналізу виділено окремо великі й малі та середні підприємства, які задовольняють всім умовам пошуку. Визначено, що у розглянутих малих і середніх підприємств є можливість субконтрактації з великими підприємствами в тому ж регіоні. Запропоновано розміщення інформації щодо цін на товари одеських підприємств на порталі субконтрактації, що дозволить знайти найбільш вигідних постачальників, стимулюватиме конкуренцію між підприємствами однієї галузі і сприятиме зниженню націнки на товар.
В статье исследованы рынки хлебопекарной и кондитерской отраслей Украины в целом и города Одессы в частности. Обоснована необходимость и выгодность субконтрактации в указанных отраслях. Применены специфические критерии и изучен узкий сегмент предприятий. Проанализированы возможности субконтрактации между предприятиями указанных отраслей в г. Одессе. В процессе анализа выделены отдельно большие, малые и средние предприятия, которые удовлетворяют всем условиям поиска. Определено, что у рассмотренных малых и средних предприятий есть возможность субконтрактации с крупными предприятиями в том же регионе. Предложено размещение информации о ценах на товары одесских предприятий на портале субконтрактации, что позволит найти наиболее выгодных поставщиков, будет стимулировать конкуренцию между предприятиями одной отрасли и способствовать снижению наценки на товар.
The article investigates the markets of baking and confectionery industries of Ukraine in general and Odessa city in particular. The necessity and benefit of subcontracting in above mentioned industries is substantiated. The specific criteria are applied and narrow segment of enterprises is studied. Possibilities of establishing subcontracting links between enterprises in indicated industries in Odessa city are analyzed. Large, small and medium-sized enterprises, which meet all the search conditions, are separately highlighted in analysis process. The article determines that the small and medium-sized enterprises have subcontracting opportunity with the large enterprises in the same region. Information posting of Odessa enterprises goods prices on subcontracting portal is proposed, that will allow finding the most profitable suppliers, stimulating competition between enterprises of same industry and reducing the margins on the goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6128
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 62
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.