Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6133
Назва: Статистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму
Інші назви: Статистическая оценка количественных индикаторов региональных рынков организованного туризма
Statistical evaluation of quantitative indicators of regional organized tourism markets
Автори: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Бібліографічний опис: Статистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму / В. Я. Павлоцький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 116-127. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: фактична ємність регіонального туристичного ринку
відокремлені підрозділи компаній
структура витрат домогосподарств
класифікація туристичних послуг
попит організованих туристів
організаційні форми туризму
фактическая емкость регионального туристического рынка
обособленные подразделения компаний
структура расходов домохозяйств
классификация туристических услуг
спрос организованных туристов
организационные формы туризма
actual capacity of regional tourism market
separate structural departments of companies
the structure of household expenditure
classification of tourist services
demand for organized tourists
organizational forms of tourism
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто відомі підходи до проведення кількісного аналізу ринку туристичних послуг, порівняно особливості їх застосування. Висвітлено причини неповноти офіційних статистичних джерел у сфері туризму. Розроблено методику коригування статистичної інформації про обсяги продажів на регіональних ринках організованого туризму. Застосовано дані анкетних обстежень домогосподарств з метою визначення розмірів витрат на подорожування. Використано чинну методику ВТО для підрахунку частки грошових витрат населення, зумовлених туристичним споживанням. Запропоновано принцип розподілу туристичних витрат між організованим та самодіяльним туризмом. Визначено фактичну ємність ринків організованого туризму України та Одеської області. Проаналізовано склад доходів туристичних підприємств регіону за організаційними формами туризму. Виявлено основні тенденції туристичного ринку Одеського регіону за останні чотири роки.
В статье рассмотрены известные подходы к проведению количественного анализа рынка туристических услуг, сравнены особенности их применения. Освещены причины неполноты официальных статистических источников в сфере туризма. Разработана методика корректировки статистической информации об объемах продаж на региональных рынках организованного туризма. Применены данные анкетных обследований домохозяйств с целью определения размеров расходов на путешествия. Использована действующая методика ВТО для подсчета доли денежных расходов населения, обусловленной туристическим потреблением. Предложен принцип распределения туристических расходов между организованным и самодеятельным туризмом. Определена фактическая емкость рынков организованного туризма Украины и Одесской области. Проанализирован состав доходов туристических предприятий региона в соответствии с организационными формами туризма. Выявлены основные тенденции туристического рынка Одесского региона за последние четыре года.
The known approaches of the quantitative analysis of tourist services market are considered in the article, particularities of their application are compared. The reasons of the official statistical sources incompleteness in the tourism sector are highlighted. The adjustment method of the statistical information of sales volumes in the organized tourism regional markets is developed. Household survey data to determine the size of travel expenses are applied. Existing WTO methodology for calculating the share of cash expenditures of the population due to tourist consumption is used. The principle of travel expenses distribution between the organized tourism and backpackers is proposed. The actual capacity of organized tourism markets of Ukraine and Odessa region is determined. Tourism enterprises income structure in the region in accordance with the organizational forms of tourism is analyzed. The main tendencies of the Odessa region tourism market over the past four years are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6133
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 62
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.