Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлоцький, В.Я.-
dc.contributor.authorПавлоцкий, В.Я.-
dc.contributor.authorPavlotsky, V.-
dc.date.accessioned2017-06-26T10:13:06Z-
dc.date.available2017-06-26T10:13:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтатистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризму / В. Я. Павлоцький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 116-127. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6133-
dc.description.abstractУ статті розглянуто відомі підходи до проведення кількісного аналізу ринку туристичних послуг, порівняно особливості їх застосування. Висвітлено причини неповноти офіційних статистичних джерел у сфері туризму. Розроблено методику коригування статистичної інформації про обсяги продажів на регіональних ринках організованого туризму. Застосовано дані анкетних обстежень домогосподарств з метою визначення розмірів витрат на подорожування. Використано чинну методику ВТО для підрахунку частки грошових витрат населення, зумовлених туристичним споживанням. Запропоновано принцип розподілу туристичних витрат між організованим та самодіяльним туризмом. Визначено фактичну ємність ринків організованого туризму України та Одеської області. Проаналізовано склад доходів туристичних підприємств регіону за організаційними формами туризму. Виявлено основні тенденції туристичного ринку Одеського регіону за останні чотири роки.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены известные подходы к проведению количественного анализа рынка туристических услуг, сравнены особенности их применения. Освещены причины неполноты официальных статистических источников в сфере туризма. Разработана методика корректировки статистической информации об объемах продаж на региональных рынках организованного туризма. Применены данные анкетных обследований домохозяйств с целью определения размеров расходов на путешествия. Использована действующая методика ВТО для подсчета доли денежных расходов населения, обусловленной туристическим потреблением. Предложен принцип распределения туристических расходов между организованным и самодеятельным туризмом. Определена фактическая емкость рынков организованного туризма Украины и Одесской области. Проанализирован состав доходов туристических предприятий региона в соответствии с организационными формами туризма. Выявлены основные тенденции туристического рынка Одесского региона за последние четыре года.-
dc.description.abstractThe known approaches of the quantitative analysis of tourist services market are considered in the article, particularities of their application are compared. The reasons of the official statistical sources incompleteness in the tourism sector are highlighted. The adjustment method of the statistical information of sales volumes in the organized tourism regional markets is developed. Household survey data to determine the size of travel expenses are applied. Existing WTO methodology for calculating the share of cash expenditures of the population due to tourist consumption is used. The principle of travel expenses distribution between the organized tourism and backpackers is proposed. The actual capacity of organized tourism markets of Ukraine and Odessa region is determined. Tourism enterprises income structure in the region in accordance with the organizational forms of tourism is analyzed. The main tendencies of the Odessa region tourism market over the past four years are identified.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectфактична ємність регіонального туристичного ринкуru_RU
dc.subjectвідокремлені підрозділи компанійru_RU
dc.subjectструктура витрат домогосподарствru_RU
dc.subjectкласифікація туристичних послугru_RU
dc.subjectпопит організованих туристівru_RU
dc.subjectорганізаційні форми туризмуru_RU
dc.subjectфактическая емкость регионального туристического рынкаru_RU
dc.subjectобособленные подразделения компанийru_RU
dc.subjectструктура расходов домохозяйствru_RU
dc.subjectклассификация туристических услугru_RU
dc.subjectспрос организованных туристовru_RU
dc.subjectорганизационные формы туризмаru_RU
dc.subjectactual capacity of regional tourism marketru_RU
dc.subjectseparate structural departments of companiesru_RU
dc.subjectthe structure of household expenditureru_RU
dc.subjectclassification of tourist servicesru_RU
dc.subjectdemand for organized touristsru_RU
dc.subjectorganizational forms of tourismru_RU
dc.titleСтатистична оцінка кількісних індикаторів регіональних ринків організованого туризмуru_RU
dc.title.alternativeСтатистическая оценка количественных индикаторов региональных рынков организованного туризмаru_RU
dc.title.alternativeStatistical evaluation of quantitative indicators of regional organized tourism marketsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 62
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.