Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6137
Назва: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0
Інші назви: Тенденции развития маркетинговых коммуникаций под влиянием промышленной революции 4.0
Trends of marketing communications development under the influence of industrial revolution 4.0
Автори: Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А.
Shkurupska, I.
Бібліографічний опис: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0 / І. О. Шкурупська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 157-161. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: промислова революція 4.0
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
Інтернет речей
промышленная революция 4.0
интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)
Интернет вещей
Industry 4.0
integrated marketing communications (IMC)
Internet of things
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом Промислової революції 4.0. Особливу увагу приділено вивченню взаємозв’язку віртуального і реального економічного простору за допомогою Інтернету речей, в якому сучасні фірми розгортають рекламну діяльність. Визначено переваги інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) як принципово нового підходу при розробці маркетингових стратегій. Відзначено зростаючу роль малоконтрольованих джерел впливу і поширення інформації. Особливе значення приділено вивченню купівельної поведінки в умовах Промислової революції 4.0. Перехід до індивідуалізації споживання є чільною тенденцією у формуванні інтерактивних двосторонніх маркетингових комунікацій.
В статье исследованы тенденции развития маркетинговых коммуникаций под влиянием промышленной революции 4.0. Особое внимание уделено изучению взаимосвязи виртуального и реального экономического пространства посредством Интернета вещей, в котором современные фирмы разворачивают маркетинговую деятельность. Определены преимущества интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) как принципиально нового подхода при разработке маркетинговых стратегий. Отмечена возрастающая роль малоконтролируемых источников влияния и распространения информации. Особое значение уделено изучению покупательского поведения в условиях Промышленной революции 4.0. Переход к индивидуализации потребления является главенствующей тенденцией в формировании интерактивных двусторонних маркетинговых коммуникаций.
The article investigates the trends in the marketing communications development under the influence of the Industry 4.0. Particular attention is paid to the study of the relationship between virtual and real economic space through the Internet of things, in which modern firms are developing marketing activities. The advantages of integrated marketing communications (IMC) are defined as a fundamentally new approach in the development of marketing strategies. An increasing role of low-control sources of influence and dissemination of information is noted. Particular importance is given to the study of consumer behavior in the Industry 4.0. The transition to consumption individualization is the main trend in the formation of interactive two-way marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6137
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 62
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.