Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6145
Назва: Вивчення ринкового середовища в системі стратегічного впливу на споживчу поведінку
Інші назви: Изучение рыночной среды в системе стратегического влияния на потребительское поведение
Research of the market environment in the system of strategic influence on consumer behaviour
Автори: Раца, О.Б.
Раца, А.Б.
Ratsa, O.
Бібліографічний опис: Вивчення ринкового середовища в системі стратегічного впливу на споживчу поведінку / О. Б. Раца // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 135-142. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
впливові чинники
економічна поведінка підприємства
оптимізація
внешняя среда
внутренняя среда
воздействующие факторы
экономическое поведение предприятия
оптимизация
external environment
internal environment
influential factors
the economic behaviour of enterprises
optimization
Короткий огляд (реферат): У статті доведено необхідність проведення аналізу середовища функціонування підприємства для досягнення стратегічних цілей. Проаналізовано основні чинники зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємств. Зазначено особливості побудови моделі ефективної економічної поведінки підприємства на основі детального аналізу умов, що визначають специфіку формування і прояву такої поведінки. Запропоновано методичні аспекти визначення найоптимальнішого варіанту економічної поведінки підприємства з урахуванням максимізації позитивної дії чинників. Обґрунтовано взаємозв’язок оптимуму функції економічної поведінки підприємств з обраними методами дослідження за допомогою економічних і математичних інструментів, експертних оцінок.
В статье доказана необходимость проведения анализа среды функционирования предприятия для достижения стратегических целей. Проанализированы основные факторы внешней и внутренней среды функционирования предприятий. Указаны особенности построения модели эффективного экономического поведения предприятия на основе детального анализа условий, определяющих специфику формирования и проявления такого поведения. Предложены методические аспекты определения оптимального варианта экономического поведения предприятия с учетом максимизации положительного влияния факторов. Обоснована взаимосвязь оптимума функции экономического поведения предприятий с избранными методами исследования с помощью экономических и математических инструментов, экспертных оценок.
The need of the analysis of the enterprise environment with a view to achieve strategic goals is proved in the article. The major factors of external and internal environments of enterprises functioning are analyzed. The features of building of effective economic behaviour model based on a detailed analysis of the conditions that determine the specificity of such behaviour formation and demonstration are identified. Methodical aspects of determining the best option of enterprises economic behaviour taking into account the maximization of factors positive influence are proposed. The correlation of function optimum of the enterprises economic behavior with selected research methods using economic and mathematical instruments, expert evaluations is justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6145
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 2-3, № 63-64



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.