Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Назва: Формирование маркетинговой стратегии на основе концепции эволюции отрасли
Інші назви: Формування маркетингової стратегії на засадах концепції еволюції галузі
Formation of marketing strategy on the basis of the concept of industry evolution
Автори: Болбочан, О.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетинговая стратегия
концепция эволюции отрасли
маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
marketing strategy
the concept of the evolution of the industry
Короткий огляд (реферат): Целью работы является теоретическое исследование основ формирования маркетинговой стратегии предприятия, а также практическое применение полученных теоретических знаний в разработке маркетинговой стратегии ООО "Антей Торг".
Метою роботи є теоретичне дослідження основ формування маркетингової стратегії підприємства, а також практичне застосування отриманих теоретичних знань у розробці маркетингової стратегії ТОВ "Антей Торг".
The purpose of the work is a theoretical study of the foundations for the formation of the marketing strategy of the enterprise, as well as the practical application of the theoretical knowledge obtained in the development of the marketing strategy of OOO Antey Torg.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.