Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Title: Формирование маркетинговой стратегии на основе концепции эволюции отрасли
Other Titles: Формування маркетингової стратегії на засадах концепції еволюції галузі
Formation of marketing strategy on the basis of the concept of industry evolution
Authors: Болбочан, О.В.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетинговая стратегия
концепция эволюции отрасли
маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
marketing strategy
the concept of the evolution of the industry
Abstract: Целью работы является теоретическое исследование основ формирования маркетинговой стратегии предприятия, а также практическое применение полученных теоретических знаний в разработке маркетинговой стратегии ООО "Антей Торг".
Метою роботи є теоретичне дослідження основ формування маркетингової стратегії підприємства, а також практичне застосування отриманих теоретичних знань у розробці маркетингової стратегії ТОВ "Антей Торг".
The purpose of the work is a theoretical study of the foundations for the formation of the marketing strategy of the enterprise, as well as the practical application of the theoretical knowledge obtained in the development of the marketing strategy of OOO Antey Torg.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.