Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолбочан, О.В.-
dc.date.accessioned2017-07-05T12:34:25Z-
dc.date.available2017-07-05T12:34:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164-
dc.description.abstractЦелью работы является теоретическое исследование основ формирования маркетинговой стратегии предприятия, а также практическое применение полученных теоретических знаний в разработке маркетинговой стратегии ООО "Антей Торг".ru_RU
dc.description.abstractМетою роботи є теоретичне дослідження основ формування маркетингової стратегії підприємства, а також практичне застосування отриманих теоретичних знань у розробці маркетингової стратегії ТОВ "Антей Торг".-
dc.description.abstractThe purpose of the work is a theoretical study of the foundations for the formation of the marketing strategy of the enterprise, as well as the practical application of the theoretical knowledge obtained in the development of the marketing strategy of OOO Antey Torg.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectконцепция эволюции отраслиru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectконцепція еволюції галузіru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectthe concept of the evolution of the industryru_RU
dc.titleФормирование маркетинговой стратегии на основе концепции эволюции отраслиru_RU
dc.title.alternativeФормування маркетингової стратегії на засадах концепції еволюції галузіru_RU
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy on the basis of the concept of industry evolutionru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.