Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Назва: Формування конкурентної позиції ТДВ «Правда» на зерновому ринку
Інші назви: Формирование конкурентной позиции ОАО «Правда» на зерновом рынке
Formation of the competitive position of TPD "Pravda" in the grain market
Автори: Караджия, Я.О.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
зерновий ринок
конкурентоспособность предприятия
зерновой рынок
competitiveness of the enterprise
grain market
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є формування конкурентної позиції підприємства на зерновому ринку з урахуванням специфіки впливу конкурентних сил.
Целью дипломной работы является формирование конкурентной позиции предприятия на зерновом рынке с учетом специфики влияния конкурентных сил.
The purpose of the thesis is to form a competitive position of the enterprise in the grain market, taking into account the specifics of the influence of the competitive forces.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.