Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Title: Формування конкурентної позиції ТДВ «Правда» на зерновому ринку
Other Titles: Формирование конкурентной позиции ОАО «Правда» на зерновом рынке
Formation of the competitive position of TPD "Pravda" in the grain market
Authors: Караджия, Я.О.
Issue Date: 2017
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
зерновий ринок
конкурентоспособность предприятия
зерновой рынок
competitiveness of the enterprise
grain market
Abstract: Метою дипломної роботи є формування конкурентної позиції підприємства на зерновому ринку з урахуванням специфіки впливу конкурентних сил.
Целью дипломной работы является формирование конкурентной позиции предприятия на зерновом рынке с учетом специфики влияния конкурентных сил.
The purpose of the thesis is to form a competitive position of the enterprise in the grain market, taking into account the specifics of the influence of the competitive forces.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.