Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах підходу галузевого позиціонування
Other Titles: Формирование конкурентной стратегии предприятия на основе подхода отраслевого позиционирования
Formation of a competitive strategy of the enterprise on the basis of the approach of sectoral positioning
Authors: Пахниць, О.О.
Issue Date: 2017
Keywords: конкурентна стратегія підприємства
галузеве позиціонування
конкурентная стратегия предприятия
отраслевое позиционирование
competitive strategy of the enterprise
sectoral positioning
Abstract: Метою дослідження є формування конкурентної стратегії підприємства на основі підходу галузевого позиціонування.
Целью исследования является формирование конкурентной стратегии предприятия на основе подхода отраслевого позиционирования.
The purpose of the research is to formulate a competitive strategy of the enterprise based on the approach of sectoral positioning.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.