Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах підходу галузевого позиціонування
Інші назви: Формирование конкурентной стратегии предприятия на основе подхода отраслевого позиционирования
Formation of a competitive strategy of the enterprise on the basis of the approach of sectoral positioning
Автори: Пахниць, О.О.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: конкурентна стратегія підприємства
галузеве позиціонування
конкурентная стратегия предприятия
отраслевое позиционирование
competitive strategy of the enterprise
sectoral positioning
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є формування конкурентної стратегії підприємства на основі підходу галузевого позиціонування.
Целью исследования является формирование конкурентной стратегии предприятия на основе подхода отраслевого позиционирования.
The purpose of the research is to formulate a competitive strategy of the enterprise based on the approach of sectoral positioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6170
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.