Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства «Одеський коньячний завод» на споживчому ринку центральних регіонів України
Other Titles: Формирование маркетинговой стратегии предприятия «Одесский коньячный завод» на потребительском рынке центральных регионов Украины
Formation of the marketing strategy of the enterprise "Odessa Cognac Factory" on the consumer market of the central regions of Ukraine
Authors: Шпилєвой, В.О.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетингова стратегія підприємства
споживчий ринок
центральні регіони України
коньячна продукція
маркетинговая стратегия предприятия
потребительский рынок
центральные регионы Украины
коньячная продукция
marketing strategy of the enterprise
consumer market
central regions of Ukraine
cognac products
Abstract: Метою даної дипломної роботи є розробка маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Одеський коньячний завод» та відповідних заходів на ринку.
Целью данной работы является разработка маркетинговой стратегии предприятия ЗАО «Одесский коньячный завод» и соответствующие меры на рынке.
The purpose of this thesis is to develop the marketing strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" and the corresponding market activities.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.